Terug naar overzicht
Waarom niet ? Als jij een goed band hebt met iemand van het andere geslacht , waarom zou je die wel niet meenemen ? Heb je al enig idee wie je getuige word ? Denk dat diegene ook heel vereerd zou zijn om mee een jurk te gaan uitkiezen :)Ikzelf heb mijn ouders en mijn getuige en m'n schoonmama meegenomen
Ik heb zelfs mijn verloofde meegenomen en onze twee dochters. Ja, hij heeft de jurk dus al gezien, maar ik vond het heel belangrijk dat de jurk ook 100% zijn goedkeuring kreeg.
Ja ik kan misschien wel 1 van m'n broers meenemen.. Mijn verloofde woont daar dus dat is nogal moeilijk :) Ik weet al ongeveer welke jurk ik wil en hij heeft er al een foto van gezien en ook goedgekeurd! Moet enkel nog passen ik HOOP dat hij me ook staat!
Je moet iemand meenemen waar je jezelf goed bij voelt. En als dat nu een man is, so what. Het is jouw huwelijk, je doet wat je wilt :-) Ikzelf neem mijn mama en schoonzus mee, meer volk moet daar voor mij niet bij zijn :-)
Neen liever 1-2 goede personen dan een hele groep! Daar ben ik volledig mee akkoord Kim!