Terug naar overzicht
Ik denk dat je het antwoord omtrent het betalen en afrekenen van de foodtrucks het beste bij hen zelf zult vinden.Indien je geen lange wachtrijen wilt buiten (regenen kan ook altijd)...Indien je geen chaotisch heen en weer geloop wilt van mensen...Dan kies je best voor een traditionele maaltijd.Wat niet wil zeggen dat een trouwfeest met foodtrucks een negatieve ervaring oplevert.
Ja met foodtrucks had ik al gedacht dat het lang kan duren en wil niet dat mensen lang in de rij moeten aanschuiven. Vandaar ook gedacht aan bbq... Traditionele maaltijd ligt boven ons budget gezien we de trouw volledig zelf financieren.
http://www.chefvalentijn.be/ (Verschillende oplossingen, Ichtegem)http://www.amuza.be/ (Foodtruck, Staden)Traiteur Miguel Maddelein (specialiteit barbecue, regio Kortemark)
Hey! Ik kan je niet echt helpen met de vraag van bbq-traiteur. Ik lees alleen dat je zegt dat een traditionele maaltijd boven budget ligt. Let daarmee op. Wij zeiden ook: we doen een bbq want dat is goedkoper, maar dat was totaal verkeerd gedacht. De meeste prijsoffertes die we vroegen waren even duur als een klassiek buffet met warme en koude maaltijden. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om een frietkraam te laten komen, omdat dat het meest budgetvriendelijk was. Frietjes en vleesjes a volonte voor 7euro pp. Ik wil niet zeggen dat je dat ook moet doen natuurlijk, maar informeer je goed. Want wij hadden offerte gekregen die goed meeviel, was 12euro pp met 3 stukjes vlees. Maar als we brood en salades wilden dan was het 8euro pp erbij. Dus was het al snel 20euro. Veel succes in de zoektocht en aarzel vooral niet om bij veel verschillende prijsoffertes te vragen en goed te vergelijken. Liefs, V.
Aanvulling, voor contact met traiteur Maddelein:0494 69 04 21 Traiteur Culinair grote veldstraat 84 - 8840 Staden
Een echte aanrader voor een BBQ - huwelijk: Xavier Wynendaele van Art-catering uit Zottegem. Altijd super in orde! En budgetvriendelijk
Een bbq met vlees-groenten-aardappelen-brood-sausjes betalen wij ook 20 euro pp, vind ik nu niet echt teveel hoor.
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het zo moeilijk om alles te vergelijken. We hebben inderdaad al verschillende bbq formules gevonden rond 20-25 euro, maar dan moet ik natuurlijk de prijs van onze zaal bijtellen en dan zit ik toch aan een goeie 40 euro de man alleen voor het eten, zonder aperitief en dessert!Maar het voordeel aan een eigen zaal is dat we ons eigen drank kunnen voorzien en ik denk dat het toch goedkoper zal zijn dan werken met drankenforfaits van de feestzalen zelf...Peter over Maddelein vond ik niets op internet, klopt het?
Valerie we zijn niet echt liefhebbers van frituur, wel interessant van prijs maar hier geen optie.
Ooit naar een trouwfeest geweest met bbq int notelaarshof in Opwijk en dat viel goed in de smaak ...
Maddelein heeft inderdaad geen website. Maar ik maakte al enkele keren feesten met barbecue door hen verzorgd mee.
Hey Anna,Ga eens langs bij Hoeveslagerij verstraete in Wingene ze zijn erg goed in traiteur / bbq op locatie en ze zijn echt niet duur. Ik denk dat je tussen de 14 en 17 euro pp al een heel eind kan komen.Succes!
www.barbelicious.be Livar vlees en zelfs eend en kreeft maar ook gewoon een heerlijke barbecue.