Terug naar overzicht
Misschien handig als je al even die zeven opnoemt die je reeds gecontacteerd hebt? ;-) Dan komen er al geen suggesties die je al bekeken hebt :-)
Stak http://hoeveschellevliet.be/ er al tussen? Hoeve huren + vrij van traiteur is meestal (veel) duurder dan een professionele feestzaal. Wat je uitspaart aan drank betaal je aan huur...
Voor 80 tot 100 personen zijn er toch mooie locaties te vinden voor 500 euro, Ik heb toch al heel wat van mijn klanten aan een mooie oude locatie kunnen helpen.
Wij zijn naar een huwelijksfeest geweest in 't klokhof in Loppem. Zeer mooie locatie. Mss iets voor jullie?
schuur soetkin, een aanrader!
Bedankt voor jullie reacties! klokhof in Loppem is te duur voor ons (1100 euro nog zonder verbruik van elektriciteit) en Schuur Soetkin was niet meteen ons ding. :) Uiteindelijk hebben we geboekt bij De Blekerijhoeve in Pittem. Hele mooie locatie en perfect qua prijs!
Mag ik vragen welke catering jullie nemen?Ik heb wat tips nodig :) het moet niet al te culinair zijn, gewoon lekker en genoeg! Maar wel geen frieten of foodtruck of dergelijke... bedankt!!