Terug naar overzicht
Op jouw aanraden ga ik zaterdag eens langs. Ik ben benieuwd :)
ook geweest, maar vriendelijk zijn , was wel te veel gevraagd!!
Die indruk had ik ook. Ik stond heel snel buiten. Gelukkig stond ik niet voor niets in Geraardsbergen. Ik ben heel onverwachts binnen gegaan bij Bruidsboetiek Caro in dezelfde straat. Heel vriendelijke dame. Ik ga morgen enkele kleedjes passen die ze speciaal gaan halen is bij de leverancier op basis van mijn smaak. Ik ben benieuwd. :)
Bij mij hetzelfde Chabelyn, ben ook toevallig die winkel binnen gegaan, heel vriendelijke dame. Mijn zus heeft daar 6 jaar geleden haar trouwjurk gekocht, en heel tevreden over jurk en service.
Sorry maar bij mij waren ze wel heel vriendelijk, het is wel een stockverkoop hé. De manier van werken kan niet dezelfde zijn als de winkels waar ze de volle pot vragen. En kleedjes gaan halen bij een leverancier roept bij mij toch heel wat vragen op aangezien de nieuwe collecties nog niet eens beschikbaar zijn.
Ik ben niet specifiek op zoek naar een jurk van de nieuwe collectie. Ik wil gewoon een jurk vinden die volledig voldoet aan mijn wensen :) En deze waren toevallig van 2016 :)
Silke, grof zijn, is echt niet vriendelijk hoor.
5jaar geleden al eens in ModeShow geweest voor de trouw van mijn zus, was dat haar kleed zeer mooi en goed geprijsd was, anders waren we snel naar buiten, bazig en hélemaal niet vriendelijk! Nu voor de stockverkoop zelf terug gegaan, héél vriendelijk behandeld (wel dus door iemand anders dan vorige keer) maar mijn droomjurk was er niet bij.