Terug naar overzicht
Hoi,
wij trouwen op 17 juni 2017 en hadden graag een hoeve gehuurd waar we vrij zijn van catering en waar er eventueel foodtrucks kunnen staan ' Tofsteedje is reeds bezet...zou voor een kleine 150 pers zijn ...
Groetjes,
Inge
Wij trouwen 23/06 in Hellegathoeve te Zerkegem.. Weet natuurlijk niet of dit jullie regio is.
Wij trouwen 23/06 in Hellegathoeve te Zerkegem..
Weet natuurlijk niet of dit jullie regio is.
Hoi Dank je wel,is niet echt onze streek...maar ge weet nooit he...groetjesInge en euh Proficiat he
Hoi Dank je wel,
is niet echt onze streek...maar ge weet nooit he...
groetjes
Inge en euh Proficiat he
Het Tof Steedje is ook veel te klein voor 150 personen. Tenzij je geen enkele tafel of stoel zet en ook de bijlokalen vult met je volk. M.a.w. voor 150 personen zullen je zoekresultaten snel slinken. Want alles wat ik ken is niet geschikt voor zo'n grote groep. Voor zo'n groep kom je er met een klassieke feestzaal en keuken vermoedelijk voordeliger van af. Het hangt af van wat je kiest.Je geeft best een straal in km op vanaf een bepaald punt.
Ik dacht aan http://www.hetgroenhof.be/ in kemmel, maar 150 personen is wel veel, het kan want ik heb er al een feest verzorgd met 140 peronen maar het zit dan goed vol, mooie grote tuin voor de trucks, er is maar één nadeel met zo'n grote groep, als die praten dan gaat de db meter tegen het rood aan en dan moet de dj nog geluid maken.