Terug naar overzicht
Ik volg ook mee, want heb geen idee wat er van aanbod is. Bestellen via internet of beter naar een drukker gaan?
Wij hebben de onze besteld op planet-cards.nl en zijn hier heel tevreden over.
Uitgelijnd.be zij doen ook ontwerp en alles naar eigen wensen.héééél tevreden van
Tadaaz.be we waren er heel tevreden over.
Smooi/huwelijk.be heeft onze uitnodiging gemaakt. Ze was gelaserd in hout. Heel origineel, het is de eerste foto op de site. Wij hebben dit laser thema doorgetrokken in onze trouw, gastenboek, tafelindeling, ... Je stuurt best gewoon een mailtje, het hout is wel duurder als papieren uitnodiging maar voor ons iedere cent waard. Wij hebben onze uitnodiging nu in een zeer groot exemplaar aan onze muur hangen. Ook een super herinnering voor ons...
Ik ben naar ava winkel gegaan. Ze hebben heel veel boeken liggen waarin je kunt kijken. Je kunt ze daar dan ook laten drukken, maar je kunt er ook gewoon ideeën opdoen en dan zelf maken.
Ik heb de uitnodigingen zelf ontworpen, via een tool op vistaprint.Heel tevreden over! Je kan verschillende kleuren, lettertypes, achtergronden kiezen of zelf invoegen. Goede kwaliteit en regelmatig acties tot -50%. Ze worden verzonden naar huis en ongeveer na een week heb je ze (de schatting zegt langer, maar op een week waren ze er).