Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes jurk

20-8-2016 14:20:59
Hey!
Ik wilde graag bruidsmeisjes 'the american way' dus ik heb 6 van mn beste vriendinnen gevraagd een bruidsmeisje te zijn op onze trouw.
Gelukkig zeiden ze allemaal ja!

Nu was het een hele opgave om kleedjes te vinden die betaalbaar waren.
Heb daarstraks een proefmodel op ali express gekocht.. Binnen enkele weken zal ik weten of het op iets trekt😁
Iemand ervaringen met kleedjes te kopen op ali express?
Goede of slechte.. Let me know!

Alvast bedankt!

elke
8-4-2017
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 839

Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik20-8-2016 23:17:22

Ik heb drie bruidsmeisjes, en wij hebben online de infinity dress gekocht. Iedereen was er mega blij mee. Ik heb iedereen in de zelfde kleur, maar kunnen ze kiezen hoe ze de jurk dragen en ze kunnen het nog opnieuw dragen op een ander moment.

elke
8-4-2017
 Meld misbruik20-8-2016 23:59:59

Heb je fotos mss?

elke
8-4-2017
 Meld misbruik21-8-2016 0:00:41

En hoe doen jullie het? Betaal jij de jurken of de meisjes zelf?

Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik21-8-2016 13:50:57

Ik heb foto's, naar waar mag ik ze sturen?
Wij hebben die betaald voor hun. Schoenen en accessoires betalen zij.

Willy

Meld misbruik21-8-2016 14:00:48

Dag Elke,

Ik weet van iemand die al kleding gekocht heeft via de site aliexpress.
Was kleding voor haar kindje, niet veel waard en heeft héél lang moeten wachten.

Dus ik hoop dat jij meer geluk zal hebben.

Mvg,
Chantal

elke
8-4-2017
 Meld misbruik21-8-2016 21:44:17

Hey kelly, mag naar nyc.elke@gmail.com. Bedankt!

Ja willy op deze verkoper stonden megaveel goede commentaren, dus ik hoop dat het meevalt😁

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik22-8-2016 14:36:10

Ik heb voor mezelf al een avondkleed gekocht, super goed meegevallen , kwaliteit was goed, mooi genaaid, enkel was bij mij 1 balein die niet goed zat maar met hulp van een naaister hier is ook dat verholpen!!Ik zou het zo weer opnieuw doen

Willy

Meld misbruik25-8-2016 5:44:11

Ja Elke, persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, het is van horen zeggen. Maar als er megaveel goede commentaren stonden zou het moeten lukken zeker.
Dus ik vermoed dat het dan wel goed zal zijn hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...