Terug naar overzicht
Ik heb drie bruidsmeisjes, en wij hebben online de infinity dress gekocht. Iedereen was er mega blij mee. Ik heb iedereen in de zelfde kleur, maar kunnen ze kiezen hoe ze de jurk dragen en ze kunnen het nog opnieuw dragen op een ander moment.
Heb je fotos mss?
En hoe doen jullie het? Betaal jij de jurken of de meisjes zelf?
Ik heb foto's, naar waar mag ik ze sturen? Wij hebben die betaald voor hun. Schoenen en accessoires betalen zij.
Dag Elke,Ik weet van iemand die al kleding gekocht heeft via de site aliexpress.Was kleding voor haar kindje, niet veel waard en heeft héél lang moeten wachten.Dus ik hoop dat jij meer geluk zal hebben.Mvg,Chantal
Hey kelly, mag naar nyc.elke@gmail.com. Bedankt!Ja willy op deze verkoper stonden megaveel goede commentaren, dus ik hoop dat het meevalt😁
Ik heb voor mezelf al een avondkleed gekocht, super goed meegevallen , kwaliteit was goed, mooi genaaid, enkel was bij mij 1 balein die niet goed zat maar met hulp van een naaister hier is ook dat verholpen!!Ik zou het zo weer opnieuw doen
Ja Elke, persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, het is van horen zeggen. Maar als er megaveel goede commentaren stonden zou het moeten lukken zeker.Dus ik vermoed dat het dan wel goed zal zijn hé.