Terug naar overzicht
Hoi Sara, wij trouwen 9 september 2017 en ga 24 september dit jaar voor de eerste keer kijken voor een kleed. Op de website van de winkel waar ik ga raden zij aan 10 à 12 maanden op voorhand voor de eerste keer te gaan kijken!Veel succes met de zoektocht!
Dag Sara, ik heb eens gebeld met een kledingzaak hierover. Je kan altijd naar de zaak gaan maar in oktober/november komt de nieuwe collectie binnen en van de oude collectie kunnen ze niet garanderen dat die jurk er in de volgende maanden blijft inzitten (maw je moet dan direct beslissen of je die jurk echt wilt). Gewoon eens naar een zaak bellen waar je naartoe wilt gaan, zulke vragen krijgen ze blijkbaar wel vaker ;) Succes!
Mijn plan was om eind augustus te gaan, dan kwam in mijn winkel de nieuws collectie uit.. Maar nu deden ze kortingen op de collectie van 2016 dus ging ik ff kijken.. En ik heb er direct mijn droomjurk gevonden😁
Wij trouwen op 22 december 2017 en ik ja in januari ongeveer beginnen kijken.
wij trouwen 20/05/2017 en ik heb op 23 juli mijn jurk gevonden en besteld. In februari mag ik voor de 1ste keer gaan passen
Wij trouwen op 24 juni 2017 en ik heb gisteren mijn kleed gekozen. Ze zeiden dat ik op tijd was maar niet echt vroeg of zo.