Terug naar overzicht
Ik draag binnenkort wel een sluier. Aangezien ik een lange sleep heb, heb ik gekozen voor een soepele sluier van 1m, zodat dit mijn kleed ten volste laat uitkomen. Ik heb ervoor gekozen, omdat ik al van kleins af aan er van droom en het mij echt het 'bruidsgevoel' geeft. Als dit een meerwaarde is voor jou, zou ik zeker niet twijfelen!
Ik heb ook een sluier. Maar zo een die gewoon vanachter in mijn haar steekt. Ik vind hem super, dus ik twijfelde geen moment.
Ja ik zou ook zo een korte willen om an mn haarjuweel te hangen..Wat zijn zoal de standaard prijzen hiervoor? Iemand een idee?
Ik heb ook een sluier, wel een lang model :-)Na de kerk haal ik hem wel uit mijn haren
Ik heb ook een lang model, de prijs was 250 euro.
ik heb ook een lange sluier die in mijn haar vastgemaakt zal worden. Het mooie ding heeft me wel bijna 500€ gekost maar het maakte het plaatje helemaal af
Ik wou ook absoluut een sluier voor dat ultieme bruidsgevoel... Ik dacht ook na de kerk en foto's doe ik hem dan uit.. Dus ben ik er een gaan passen en het stond absoluut niet bij mijn kleed 😔Ik was enorm teleurgesteld maar ik heb dan beslist om een heel speciale speld met bloemen in mijn haar te gaan steken, alleen heb ik die nog nergens gevonden
Ik ga niet voor een sluier. Ik vind het net teveel. Ik heb al een kleed volledig in het kant vandaar..
Ik heb mn sluier deze week gekocht en ben supertevreden😁