Terug naar overzicht
Ik heb men kleed gekocht bij Jagre. Ook heb ik hier een aantal jaar geleden een suitejurk gekocht op aanraden van mijn tante. Bij deze 2 keer dat ik daar ben geweest heb ik geen enkele opmerking over deze winkel! Super vriendelijk personeel, zeker keuze genoeg en of je nu een maatje meer of minder hebt, deze mensen zorgen ervoor dat je de dag zelf ee perfect bij loopt! Ik trouw binnen 38 dagen en heb net een pas achter de rug. Echt waar zeker aan te raden om erheen te gaan! Trouwens onze trouwringen komen ook van bij hen! Echt waar... gewoon doen!
Top! Wij zijn vorige week getrouwd en men jurk kwam ook van daar. Ik moet zeggen dat ik me altijd zeer goed gevoeld heb bij hen! Zeker een aanrader om langs te gaan. Mijn jurk was 850, je had er duurdere maar zeker ook nog goedkopere. Succes!
I said yes to the dress! Inderdaad echt een hele leuke ervaring geweest! Ik mocht er een paar uitkiezen met een ringetje, en daarna heeft de verkoopster nog enkele gebracht in de stijl die bij me paste. Het is een kleed geworden dat ik in eerste instantie nooit zou kiezen, maar het zit me als gegoten. Voor 500 euro vond je wel weinig, maar mijn kleed is elke cent waard. :) Bedankt voor eerdere reacties!