Terug naar overzicht
Hoi allemaal !
Heeft er iemand tips voor een iets wat alternatievere trouwjurk of zelfs een jumpsuit? Ik vind vooral heel erg traditionele en klassieke jurken, maar wij hebben geen traditioneel feest..
Alle tips welkom !
Hey Melissa,Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een niet-klassiek trouwkleed. Wij hebben een vintage thema en ben dus op zoek naar een vintage trouwjurk tot op de kuit (Theelengte). Ik vond in de standaard bruidswinkels niet echt mijn goesting. Mijn oplossing nu is een lang kleed dat ik mooi vind gewoon korter laten maken en een petticoat onder aandoen. Je kan ook altijd eens langsgaan bij Youniek in Turnhout, als je ongeveer weet wat je wilt, maken ze een jurk of jumpsuit op maat tegen een heel schappelijke prijs.Ik heb heel veel inspiratie opgedaan op pinterest, zeker een aanrader!Hopelijk vind je snel een leuke alternatieve jurk.GroetjesMara
Als je inderdaad niet op zoek zijt, naar een klassieke jurk, zou ik eerder u trouwjurk op maat laten maken en dan bepaal jij zelf hoe dat je ze wilt!https://www.facebook.com/kryzalidea/ das een winkel dat alles op maat maakt, misschien is dit wel iets voor u?
Dames!! stop met zoeken!!!!ik heb bij Monique Collignon geweldige jurken gezien en ook een jumpsuit!!wat ook erg fijn is, is dat het ook echt betaalbaar is, wat je niet zou verwachten omdat ze een couturier is. Maar dames geloof me. het assortiment is niet groot maar wel heel erg tof. ben zo blij met mijn jurk. zeker de moeite waard om eens langs te gaan. zou wel eerst een afspraak maken want dan nemen ze ook alle tijd voor je. parkeren is trouwens lekker voor de deur en kost je helemaal niks.hou me op de hoogte ladys
Hallo Melissa,Neem dan eens een kijkje op de website van November Styling (www.novemberstyling.be ), zij ontwerp en maakt exclusieve unieke ontwerpen op maat. Alles is mogelijk. Ik heb er mijn jurk laten ontwerpen en was super tevreden. Echte klasse, en een perfecte service. Een aanrader!