Terug naar overzicht
Beste Kelly, Alvast proficiat met jullie huwelijksplannen...Ik ben dan wel niet van de regio, echter een verplaatsing is snel gemaakt en zeker niet duur!!! Mocht je dus interesse hebben wil ik je graag verwijzen naar mijn website: www.Lable.be waar je rustig eens kan zien wat ik aanbied en waar je dus kan zien of er iets tussenzit voor jouw huwelijksfeest...Zie je dan iets wat je aanstaat kan je altijd vrijblijvend contact opnemen via Info@Lable.be Ik wens je alvast erg veel succes met het vinden van een geschikte Dj.MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be
Beste Kelly, mail me gerust je muzikale wensen door. Enkele referenties van dit trouwseizoen, stuur ik je zeker terug.Bekijk de prijs en inhoud van mijn set via deze link:https://www.discovideo.be/diensten/dj-discobar/dj-trouw... mvg
Hallo Kelly,Proficiat alvast.U mag mij altijd contacteren voor meer info indien u wenst, dan kunnen we alles eens bespreken, welke geluid- en lichtinstallatie, welke genres van muziek u wenst enzovoort.Voor meer info kan u terecht op mijn website www.cepfun.be of stuur een mailtje naar massysounds@cepfun.be.met vriendelijke groeten Masset Bart
Hallo Kelly,
Proficiat alvast.
U mag mij altijd contacteren voor meer info indien u wenst, dan kunnen we alles eens bespreken, welke geluid- en lichtinstallatie, welke genres van muziek u wenst enzovoort.
Voor meer info kan u terecht op mijn website www.cepfun.be of stuur een mailtje naar massysounds@cepfun.be.
met vriendelijke groeten
Masset Bart
Een gouden tip blijf weg van Klimax.
Beste Inge of is het Christiaan? Zich voordoen als iemand anders om voor je eigen diensten reclame te maken is niet toegestaan en zelfs bij wet verboden!