Terug naar overzicht
Hallo , Ik heb mijn jurk gevonden bij Robel Roeselare , daar vind je een ruime keuze aan prijsklassen , ook hebben ze een outlet afdeling . Als je eens op hun site kijkt kan je ook perfect online een afspraak maken ( hebben ze wel meer tijd voor je ) succes !
Hallo ,
Ik heb mijn jurk gevonden bij Robel Roeselare , daar vind je een ruime keuze aan prijsklassen , ook hebben ze een outlet afdeling . Als je eens op hun site kijkt kan je ook perfect online een afspraak maken ( hebben ze wel meer tijd voor je ) succes !
Hey,Ik weet natuurlijk niet welk budget je in je hoofd hebt voor een trouwjurk.. Maar ik heb mijn trouwjurk bij jpc collection in Antwerpen gevonden. Supper vriendelijk klantenservice en ze luisteren en helpen u enorm daar. De verkoopster zei dat ze jurken van tussen de 1000 euro en 3000 euro hadden. Heb ook wel ergens gelezen dat ze soms outletverkoop doen dus dan zal het voor nog minder natuurlijk zijn.Veel succes met je zoektocht!
Mijn jurk komt van een winkel net buiten Amsterdam: Laura dolls.Hier moet je wel echt voor zijn want het zijn vintage trouwjurken van de jaren 20 tot 80.Je kan dus niet elke jurk in je maat krijgen, maar ze kunnen wel zelf heel veel veranderen of verstellen naar je goesting. Mijn jurk was bv te klein dus hebben ze de rist eruitgehaald en een corsetachtig lint ertussen geplaatst.Ik was voor mijn jurk met verstelling bij net geen €400 kwijt.
Youniek bruidsmode in turnhout! Duurste kleed is 999€! Hele mooie jurken, super service en flexibiliteit in het ontwerpen
Prima Donna in Deerlijk, wel best afspraak maken eerst.
Principessa Bruidsmode in Borgloon. Ze hebben ook een website waar je een deel van de collectie kan zien. De maximumprijs is daar rond de 600 euro denk ik. Ik ben er zelf niet geweest maar ik lees er wel zeer lovende commentaren over :)
Chinelle in Kortrijk, echt een aanrader! Ik ben gisteren mijn kleed gaan kiezen (op afspraak). Je kan alle modellen die ze hebben op hun website bekijken en combinaties zijn ook mogelijk vermits ze een eigen atelier hebben. De maximumprijs is ongeveer 1100 euro maar de meeste zijn eronder. De mevrouw van de winkel weet perfect wat je past en wat niet (lichaamsbouw). Zeker de moeite waard :)
Jagre in Antwerpen (sportpaleis). Heel veel prijsklasses (ook veel onder 1000euro). Laten je eerst zelf wat kiezen en rondkijken en daarna vullen ze zelf aan. Je mag zonder afspraak, maar met afspraak kan het zijn dat ze meer tijd voor je hebben. Als ze net allemaal klantjes met afspraak hebben dan kan de zonder afspraak wel wat langer moeten wachten.Succes!
Ga eens langs bij Modeshow in Geraardsbergen daar doen ze een stockverkoop, Alle jurken van de gekende merken staan er aan de zeer aantrekkelijke prijs van 500.- euro. Echt een aanrader !!!
Ik kocht dit weekend een suitejurk in La sposa outlet in Beveren-Leie (Waregem). Zeer goed geholpen geweest, hebben een mooie collectie en ze hebben naast suitekledij ook een ruim assortiment trouwjurken, allemaal aan outletprijzen. Ik kocht er een Linea rafaelli aan €250. Is wel uit een vorige collectie, maar dat deert me niet. Je hoeft geen afspraak te maken, ze zijn enkel open op vrijdag en zaterdag. Misschien vind je daar iets naar je smaak.