Terug naar overzicht
beste Jelle, ten eerste proficiat met jullie huwelijk,ik ben als fotograaf ook actief in het 4x4wereldje , op evenementen en wedstrijden ik kan je aanraden om eens op de volgende fora te surfen , en eventueel een topic te openen met daarin uw vraagX-rover = forum voor eigenaars van Land Rover Belgium4x4 = forum voor alles wat met 4x4 te maken heeft4x4club Antwerpen = club die geregeld activiteiten organiseert met leden met verschillende merken van 4x4's succes met je zoektochtmvg, MarcM-pictures
Dag Jelle en Marlies,We trouwen 02/09/2017 en hebben ondertussen ook onze bruidswagen vastgelegd. Wij wilden eens iets anders dan de klassieke oldtimers en dergelijke en hebben gekozen voor een witte tesla.www.trouwtesla.be Groetjes
Alvast Proficiat met je verloving! Wij kunnen u vervoer aanbieden voor op uw grote dag.Bij deze stel ik ons even voor De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jullie?- Keuze uit verschillende luxueuze wagens, oa. Tesla S 90D- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakkettenBenieuwd naar meer?Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Nog veel succes met de voorbereidingen,Mvg,Chantal