TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karin
20-5-2017
|
6-9-2016 13:56:56
Hey Katrijn,Als je bohemian zegt moet ik direct aan Rembo Styling denken. In Merksem bij het Bruidshuis hebben ze deze collectie maar ik weet zeker dat je die wel in meerdere bruidsboetieks gaat vinden. Qua prijs heb ik spijtiggenoeg geen idee. Veel succes en vooral veel plezier met je zoektocht :)
|
|
Sara
23-12-2017
|
6-9-2016 14:14:17
Hey! Ik ben ook op zoek naar een jurk in die stijl en dit budget. Heel moeilijk te vinden met een "beperkt" budget (al vind ik 1300 à 1500 echt niet beperkt, maar blijkbaar is dit wel zo voor mijn smaak) Het winkeltje: love, sweet, etc. in Brussel, bijvoorbeeld, heeft echt mooie dingen maar is denk ik way boven budget... Het is het enige die ik al gevonden heb waar ik mijn gading kan vinden. Rembo styling is inderdaad de meest vanzelfsprekende optie voorlopig, al ben ik niet helemaal overtuigd... Dus enkele tips zijn ook voor mij welkom :)
|
|
sofe
3-9-2016
|
6-9-2016 14:15:36
Hey Katrijn, Ik heb je een berichtje gestuurd.
|
|
Jovita
24-6-2017
|
7-9-2016 18:56:10
Kijk misschien eens op de site van Chinelle in Kortrijk. Allemaal onder de 1100 euro..
|
|
Tessa
1-10-2016
|
10-9-2016 16:30:09
Hoi,
heb mijn jurk gekoch bij Youniek in Turnhout. Geen merknamen maar veel mogelijkheden, kleur model enz kan aangepast worden tegen kleine meerprijs. Geen jurken daar gezien boven de 1000 euro.
groetjes
|
|
Britt
16-9-2016
|
20-9-2016 0:42:21
hoi, Rembo Styling is echt een tof merk, zeker als je bohemian style wilt Mijn jurk was dacht ik 1395 euro (ook Rembo Styling), hier kwam nog wel de retouche bij (ik dacht 150 euro) Heb er geen spijt van, mooie jurk en was ook vrij praktisch om te dragen. Kan er niets op aan merken. Heb ook van iedereen toffe reacties gekregen. Trouwens, de collectie van 2017 is ook heel mooi heb ik al gezien (ben ondertussen 4 dagen getrouwd maar ben uit nieuwsgierigheid al wezen kijken naar de nieuwe collectie op de site) De winkel waar ik geweest ben is Cermo Concept te Zoersel. Ook bij Maxim's Couture in Aarschot hadden ze wel wat van de collectie. Gr Britt
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|