Terug naar overzicht
Hey Lynn, De priorij is een prachtige locatie in Oud-Turnhout. Het ligt wel erg afgelegen maar dat is net het charmante eraan. Je hebt verschillende zalen in de priorij en persoonlijk vond ik de hoogste zaal bovenste verdiep, erg moeilijk bereikbaar (zeker voor de al oude mensen) en eerder wat afgeleefd. Er was ook geen airco...De zaal onderin is wel prachtig eerlijk gezegd. Al heb ik die enkel nog maar gezien en zelf niet een feest in gedaan...Ik hoop dat je hier al wat info mee hebt...Succes met de organisatie van jullie huwelijksdag!!!!MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be www.Facebook.com/Discobar.Lable
Wij zijn er op gesprek geweest en het viel heel hard tegen. Het interieur is aan vernieuwing toe. Het dansfeest kan niet in dezelfde zaal doorgaan als waar je gegeten hebt. Het dansgedeelte moet altijd in de kelder plaatsvinden en heel je gezelschap moet dan mee naar de kelder verhuizen, ook oudere mensen die niet dansen. De kelder is vrij klein als je er toch tafeltjes wil zetten voor de oudere gasten. En qua prijs: veel te duur voor wat je krijgt.