Terug naar overzicht
Hoi Britt, Ik herken het wel een beetje. Ik ben ook mijn jurk gaan halen voor volgende week. Toen ik de mijne paste in het begin was dit een net te kleine maat. Ik heb na dat ik ze gekocht had enorm getwijfeld, de eerste pas was ik volledig gerustgesteld en nu is er terug wat twijfel. Nu ze op mijn maat is gemaakt, vind ik de vorm ook anders, de taille is niet zo aansluitend als eerst. En daardoor geeft ze mij een beetje een andere/rechtere vorm dan ik gewoon ben als ik zelf aansluitende jurkjes draag. Ik heb dit wel gezegd in de winkel maar als ze de taille nog zouden innemen zou de jurk echt te strak worden, zeker aan de buikzone en zou ik niet meer kunnen eten of misschien wel ademen ;). Dus ja, jammer maar helaas.. Ik heb in de winkel van andere mensen die aan het passen waren ook wel complimentjes gekregen (dat is toch nog meer onafhankelijk dan de verkoopsters he) dus zo erg zal het wel niet zijn. En als jou mama ook zegt dat het mooi is dan ben ik zeker dat het ook zo is. Ik denk wel dat wij als bruidjes zo gefocust zijn nu op alles, dat we het kleinste detail misschien opblazen, of uitvergroten in ons hoofd, terwijl de mensen die je op je trouwdag gaan zien totaal niet gaan zien wat wij zien. Zij gaan een stralende bruid zien die er prachtig uit ziet met een supermooi en speciaal kleed. Zij zien ineens het totaalplaatje en niet zoals wij het hele proces hebben meegemaakt en dus enorm op de kleine dingen letten. Ik denk ook eens ik weet dat mijn verloofde het mooi vindt dat ik veel geruster ga zijn, misschien is dat bij jou ook zo ;)