Hallo iedereen,
hier een verslagje van onze trouw:
Wij hebben voor meerdere redenen gekozen om het gemeentehuis en de ceremonie op te splitsen. Ik woon al 2,5j in Duitsland omdat mijn man Duits is.
Op woensdag 10/08 zijn wij in ons dorpje voor het gemeentehuis getrouwd. Daarvoor zijn mijn ouders, grootouders en broer naar Frankfurt afgereisd. Na de officiele trouw, hadden we een kleine receptie voor het gemeentehuis. Het weer was fris maar we zijn gespaard gebleven van regen. Na het gemeentehuis zijn we met de kleine groep (17man) naar de tuin van mijn schoonvader getrokken en hebben we daar tapas en paella gegeten. Alles was heel los en voelde eerder aan als een familiefeest.
Dan zijn we donderdag allemaal naar Belgie gereden voor onze ceremonie en avondfeest in Park West Berchem op zaterdag 13/08. Dit zou ons highlight, onze echte trouwdag worden, ook al was dit enkel symbolisch.
Vanaf vrijdag zijn de Duitse en internationale vrienden stilletjes aan aangekomen in Antwerpen. Het was prachtig weer en onze vrienden hebben een super weekend in Antwerpen gehad. We zouden zaterdag met 80 man zijn.
Vrijdagavond heb ik afscheid genomen van mijn toekomstige. Hij sliep op hotel in Antwerpen en ik bij mijn mama in Brasschaat. De ceremonie begon pas om 16u00 dus we hadden een super relaxte ochtend en konden van elke minuut genieten.
Ik had op zaterdagochtend een ontbijt georganiseerd voor mijn vier beste vriendinnen. Die kwamen om 09u00 en we hebben toen met een glaasje cava jeugdherinneringen opgehaald. Tegen 11u gingen de meeste door buiten mijn beste vriendin en mijn mama die mij zouden helpen met het aankleden ed.
Ik ben dan mijn boeket + altaarstuk gaan afhalen bij Bloom in Brasschaat. Zeker een aanrader. Hebben mijn wensen perfect omgezet en zeker ook niet overdreven in de prijs. Het altaarstuk heb ik meegegeven met een vriendin want zij reed vroeger naar Park West om alle decoratie ed te controleren.
Om 12u00 kwamen mijn styliste + fotograaf. Dorothy van http://www.visagiedorot.be/ is een vlotte madam die weet waarmee ze bezig is. Ze doet haar en make up en heeft ook een top assistente. Ik was zeer happy met het eindresultaat en mijn vriendin zag er ook gewoon prachtig uit!
Als fotograaf hadden wij Nick van http://www.eleventhsea.com/ . Toffe gast en een man van zijn woord. 4 weken na de trouw hadden we onze mooie foto's.
Om 15u00 waren we klaar en was het tijd om door te rijden naar Park West waar mijn toekomstige en de gasten mij opwachtten voor de start van de ceremonie.
Park West kan ik enkel maar aanbevelen. Alles was gewoon tot in de puntjes verzorgd. Decoratie die wij vrijdag hadden gebracht, was perfect opgebouwd met oog voor detail. Service was super. Niemand kwam iets te kort en dan nog eens top kwaliteit van eten en drinken. Ik kom woorden te kort. Voor ons was dit een droomlocatie met alles erop en eraan.
Om 16u00 begon de persoonlijke ceremonie die een goede vriend van mij heeft geleid. Dit was heel geslaagd en we hebben allemaal goed gelachen. Na de ceremonie hebben we meteen een groepsfoto gemaakt en daarna was er buiten de receptie met hapjes en tapas. Top weer gehad dus gewoon genieten in het zonnetje.
Mijn man en ik zijn ondertussen naar de luchthaven van Deurne gereden voor onze fotoshoot. Dit was vlakbij en toplocatie. De foto's zijn super mooi geworden. Ik ben echt blij dat we daar foto's genomen hebben en niet in een park want dat pastte niet bij ons. http://www.stampe.be/NL/Contacts.html
Toen we terugkwamen, zaten de gasten aan tafel en werden we ontvangen met een topschijf en applaus. Toen we daarvan waren bekomen was het tijd om te eten. We hadden voor een bbq buffet gekozen. Zeer lekker en toffe formule.
Daarna kwamen de speeches, de taart en de openingsdans voor het feestje losbarstte. Wij hadden de huisdj van Park West genomen en die heeft het super gedaan. Zeker ook de mix van Duitse onbekende muziek heeft hij heel goed gedaan.
Ik wens iedereen een dag toe zoals wij er 1 hadden. Gewoon genieten genieten en nog eens genieten.
Groetjes
Kim