Terug naar overzicht
Heeeeel mooi filmpje!! Jammer van de tegenvallers maar ik denk dat jullie het niet aan jullie hart lieten komen, zo stralen ;-)
Superdikke proficiat met jullie huwelijk.❤
Dank je wel :-DHet was inderdaad een fantastische dag!!We zijn nog steeds aan het nagenieten :-D
Heel leuk verslag. En heel tof filmpje. Wij trouwen over 2 weken met ook wondermooi als foto-en videograaf. Leuk om te horen dat ze super waren.
heel leuk! Wij trouwen volgend jaar ook in Sint-Katelijne-Waver (wij verhuizen binnenkort naar daar). Mijn vraag is nu hoeveel maanden op voorhand kan je u aanvraag in dienen voor huwelijk? En is er in de gemeentehuis voor naar de trouwzaal te gaan, een lift of een trappenklimmer voor oudere mensen?
Veronique, je gaat het u echt niet beklagen ;-)Jessica, ik heb dat 14 maanden op voorhand gereserveerd ;-) maar het officieel vastleggen is een 6-tal maanden op voorhand.Er is een lift aanwezig :-)
Heb net het filmpje gezien! Hoe mooi!Ik vraag mij nu af.. 🤔Ik woon nu in Limburg mr ben eigenlijk afkomstig van Mechelen, Toen ik de naam kirby zag staan ging er meteen een belletje rinkelen, omdat er geloof ik niet zo veel kirbys zullen zijn 😊 Is hij vroeger geen garçon geweest in de toekomst ofzo? Gezicht kan ik niet meer thuisbrengen maar de naam wel 😬
Hij is inderdaad garçon geweest maar in de Reflex :-)
ja dat was het!! mij ex vriend is daar lang dj geweest.Enfin toch nog nen dikke proficiat! en nu ik da filmpje gezien heb wil ik dat ook!!
Dank je wel! Dan zal ik uw ex waarschijnlijk ook wel van vroeger kennen. We hebben elkaar daar 13 jaar geleden leren kennen :-DJa, een videograaf is echt een aanrader!
Heel veel geluk samen
Proficiat met jullie huwelijk. Wij zijn ook op 10 september getrouwd, wat een prachtige dag. Geniet van jullie getrouwd leven.
Dank je wel! Jullie ook!! Het was inderdaad een stralende dag. De weergoden zaten zeer goed ;-)