Terug naar overzicht
Wij trouwen ook volgend jaar( in augustus,) onze feestzaal was eigenlijk het eerste wat wij hebben vastgelegd (Hof Ter Velden ). We hebben dit al vorig jaar in december gedaan en toen stonden er al verschillende datums voor 2017 volzet. Als ik jullie was zou ik daar niet te lang meer mee wachten om een paar locaties te bezoeken en te vergelijken. Bij ons ligt nu al vast: fotograaf, vervoer, zaal , DJ, mijn trouwkleed is besteld, datum op gemeente is gereserveerd succes nog met de voorbereidingen
Wij trouwen volgend jaar in juli. In februari waren we verloofd. Eind maart wist iedereen dat we verloofd waren. Begin april zijn we gaan zien voor de zaal en geboekt. Begin mei hebben we het vervoer en de fotograaf vast gelegd en ook foto's gemaakt voor de uitnodigingen. De DJ hebben we toen ook vast gelegd. Begin juni hadden we een gesprek met de ceremoniemeesteres en ook geboekt. In Mechelen kan je een jaar op voorhand de datum en uur op gemeente reserveren. Eind augustus is mijn trouwkleed besteld. In oktober heb ik ook al een proefkapsel en -make-up.
Het beste was eigenlijk dat je de zaal op voorhand vast had gelegd. Dat is wat meestal aangeraden wordt omdat bepaalde datums heel vlug weg zijn. De zaal hebben we in februari/maart vastgelegd. De DJ en fotograaf in april/mei. De jurk,de ringen en de verlovingsshoot waren in september. De ringen hoef je eigenlijk maar een paar maand op voorhand te gaan bestellen. Wij hadden de onze binnen de twee weken.
Wij trouwen in oktober 2017 en hebben ons zaal in juli (2016) geboekt.Nu nog een maand wachten om onze trouwdatum te reseveren bij het stadhuis.
Dag Rick,Wij hebben als eerste onze zaal vastgelegd. We waren verloofd in november en ik wij zijn dezelfde maand nog naar onze zaal gaan zien. Ik had zelfs onze datum al telefonisch gereserveerd omdat het nog de enige datum vrij was in 2016!Nadien fotograaf, gemeentehuis, trouwjurk, DJ.Al de rest is daarna gevolgd :-)
Dag Rick,
Wij hebben als eerste onze zaal vastgelegd. We waren verloofd in november en ik wij zijn dezelfde maand nog naar onze zaal gaan zien. Ik had zelfs onze datum al telefonisch gereserveerd omdat het nog de enige datum vrij was in 2016!
Nadien fotograaf, gemeentehuis, trouwjurk, DJ.
Al de rest is daarna gevolgd :-)