TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
16-9-2016 23:10:55
Beste Lynn, ik maak films van 40 of 80 minuten, naargelang je keuze. Deze laatste zijn vooral interessant wanneer je je ceremonie uitgebreid op film wilt. Tijdens ceremonies gebruik ik 3 camera's en 4 aparte geluidsrecorders. Je vindt alle mogelijkheden en prijzen hieronder terug. Mvg https://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/#tog...
|
|
Bart
|
18-9-2016 7:50:00
Beste,
Alvast proficiat met jullie verloving! We bespreken alles op een kennismakingsgesprek bijvoorbeeld de uren van begin en einde, locatie voor de reportage, speciale wensen voor bepaalde foto's enz.. Mijn prijs wordt afgestemd aan jullie vraag, ik werk niet met vaste formules. Kort na jullie huwelijk zal ik een aantal foto’s bezorgen die jullie kunnen gebruiken om naar familie te sturen of op sociale media te delen. Jullie krijgen de foto's op USB-stick, volledig bewerkt in groot en in klein digitaal formaat. Als een geschenk van mij aan jullie, krijgen jullie een verzameling van de mooiste foto’s, verzameld in een mini fotoalbum. Als jullie nog speciale wensen of vragen hebben kan je mij nog altijd mailen of bellen. Moesten jullie interesse hebben in een fotoboek, canvas of afgedrukte foto's kunnen we dat nadien nog bespreken, er zijn geen verplichtingen. Een huwelijksreportage is voor mij pas geslaagd wanneer het koppel 100% tevreden is.
Voor foto's kan je altijd een kijkje nemen op mijn website: https://sites.google.com/site/fotografiebarteboy/
Of mijn Facebookpagina: https://www.facebook.com/BartBosmansFotografie/?ref=boo ...
Bart Bosmans Fotografie
|
|
Sophie
|
18-9-2016 15:19:51
|
|
Cedric
|
19-9-2016 12:43:26
Beste Lynn,
Eerst en vooral proficiat met je verloving!
We werkten reeds samen met "stories by Mabel", dus we kennen elkaar en kunnen op elkaar inspelen, dit wou ik toch als eerste even meegeven omdat dit niet onbelangrijk is.
Ik kan je vraag naar spontane foto's alleen maar toejuichen. De meeste fotografen zijn zeer klassiek en/of hebben een zodanig eigen stijl, dat ze niets anders meer doen dan dàt.
Bij Cedric Alexandre Photography passen we ons steeds aan aan het koppel en niet omgekeerd. En dat resulteert in huwelijksreportages die sterk van elkaar verschillen en waar we soms al eens wat gekker mogen doen.
Fotografie, en dan vooral huwelijksfotografie, is zoveel meer dan een koppel voor de lens te doen poseren, het is perfect aanvoelen wanneer een mooi beeld eraan komt: een lach, een traan, een omhelzing... en dat is een kunst op zich. We trachten ook veel details in beeld te brengen, dingen waar niemand anders aan zou denken. We willen dat wanneer jullie later nog eens naar de afgeleverde foto's kijken, dat jullie zich niet alleen alle kleine dingetjes herinneren, maar ook de emoties opnieuw voélen, alleen door naar de beelden te kijken. Dat is voor ons huwelijksfotografie, emoties aanvoelen, vastleggen en overbrengen.
Ga gerust eens kijken naar onze portfolio die zeer goed onze stijl van fotograferen weergeeft: https://cedricalexandre.com/huwelijken-portfolio-1/ https://cedricalexandre.com/huwelijken-portfolio-2/
We werken over heel België en dit ZONDER extra kosten, dus regio doet er niet toe.
Onze prijzen trachten wij steeds competitief te houden en zijn steeds all-in. Alle foto's (zo'n 2000) krijgen jullie toegezonden en daaruit maken we ook nog eens een selectie van zo'n 500 foto's die we bewerken en die jullie ook allemaal krijgen. Al deze foto's worden geleverd in hoge resolutie, zonder watermerk of logo.
Mocht je meer info wensen, dan hoor ik het graag.
Nog veel succes met de voorbereidingen van jullie Grote Dag!
Cedric Alexandre Photography
|
|
Lien
16-9-2017
|
19-9-2016 13:22:00
Op een huwelijk hebben we een heel goede gezien, Jef Celen uit Leuven. Hij maakt heel mooie spontane foto’ s en hij is nog redelijk qua prijs. Ik heb nu al heel veel fotofilmpjes van hem gevonden bij verslagjes van huwelijken op dit forum en die zijn altijd heel mooi. Op zijn website staat ook een heel mooi huwelijk in Turnhout.
|
|
Pieternelle
|
19-9-2016 15:00:03
Jacqueline Slenders (videograaf) en Joke Beljaars (fotograaf) zijn heel goed op elkaar ingespeeld en weten de mooie momenten tussenin te pakken dus geen geposeerde kiekjes. Heel sfeervol. www.storiestotell.nl en www.bureaucocoon.nl Ze komen uit Weert.
|
|
Robin
22-7-2017
|
19-9-2016 23:39:55
Wij willen je de onze graag aanbevelen, zowel voor foto als video straf werk als jullie houden van iets speciaal. Emofragma uit Kermt. Ze werken samen en zijn zelf ook man en vrouw.
|
|
Glen
|
20-9-2016 9:47:18
Voor velen onder jullie is een huwelijk een kinderdroom , kies daarom voor huwelijksfotografie van ifix creations. Iets waar je al veel over hebt nagedacht of uren over hebt gefantaseerd. Het is de momenten waar alles om jullie liefde voor elkaar draait. Even staat de wereld rondom jullie in teken van jou en je toekomstige. Je straalt en voelt je waarschijnlijk een echte prinses! Toch merken we steeds vaker dat het voor mensen moeilijk wordt om het budgettair allemaal bol te werken.
|
|
Sarah
6-10-2018
|
20-9-2016 21:08:32
Ook wij hebben gekozen voor emofragma uit Kermt/Lummen. Ze zijn misschien wel wat jullie zoeken. Ze doen foto en video en zijn echt heel behulpzaam. Niks is teveel en ze doen echt alles om mee te bedenken.We hebben hen leren kennen via via en dat is dan de beste reclame. Ze waren ook de eerste die we hebben vastgelegd. Nog voor we een plaats hadden voor ons feest.
|
|
Karine
17-12-2017
|
11-10-2016 20:38:06
Wij hebben VDSproduktions uit Kortrijk vastgelegd.
|
|
Sofie
16-12-2017
|
15-11-2016 22:04:41
Wij hebben depixelfabriek uit Antwerpen vastgelegd...
|
|
Arnold
|
15-12-2016 5:10:13
|
|
Laila
|
19-1-2017 18:06:38
Even kort voorgesteld, ik ben Laila Goyvaerts en pas afgestudeerd fotograaf! Jullie zijn nog opzoek naar een fotograaf? Hier ben ik dan :) Ik ben jong, dynamisch, sociaal en gepassioneerd door fotografie en alles wat met beeld te maken heeft! Al 3 keer hebben bruid en bruidegom mij als fotograaf gekozen, ervoor gekozen mij te vertrouwen ("een studentje") en al 3 keer heb ik bruid en bruidegom met mijn foto's gelukkig gemaakt! Niet genoeg met alleen maar foto's? Als jullie willen kan de hele dag gefotografeerd en gefilmd worden! Ik werk samen met een videograaf (student film aan het RITCS in Brussel) Wij beschikken over professioneel materiaal (Canon fx100 film camera, Nikon fotocamera, Canon fotocamera en go pro hero 4 black) Kort samengevat: WAT HEB IK IN DE AANBIEDING VOOR JULLIE - Foto's van jullie trouw - Fotoboek van jullie trouw (niet verplicht) - Bedank kaartjes voor de genodigden (niet verplicht) - Alle foto's op USB/SD-kaart (de bewerkte foto's) - Een aftermovie van jullie trouw! (niet verplicht) - ... Als jullie zelf nog wensen hebben kan dit besproken worden! Groetjes, Laila
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties