Terug naar overzicht
Misschien is de optie voor u om een kleedje te maken op maat en kan je zelf bepalen in welke stijl dat je het wilt en hoe dat jij het voor ogen ziet?
Leuk hé dat thema. Wij trouwen zelf ook in die stijl. Via onze fotograaf emofragma zijn we alvast de goede richting ingeslagen. Ze hebben ons geholpen aan onder andere een goede kleermaakster én de stijl voor foto's is ook helemaal hun ding. Wij hebben nog heel wat tijd, maar gaan echt wel alles doen om die stijl te evenaren. Moet eruit springen op onze grote dag. We hebben ook een modiste gevonden in Leuven die mooie haarstukken wil maken voor de suite. En qua bloemen hebben we al enkele adresjes waar we eens te rade gaan. Alleen schoenen die echt 'af' zijn, daar ben ik nog echt naar op zoek.Het mag echt wel heel apart zijn.
Kijk eens bij Laura doll's. Dat is een winkel in Amsterdam die retro trouwjurken van over heel de wereld aankoopt en verkoopt. Van de jaren 20' tot 80'.Aangezien elke jurk er maar in één maat is gaan ze er al van uit dat je de jurk kan aanpassen hoe je zelf wil.Mijn jurk kwam van bij hen en was ook te klein, dus hebben ze er een lint achteraan in genaaid zodat het mij wel paste.
Hey,Misschien vind je deze wel iets... http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding... Het is maar een idee hé je kan er missschien een petticoats onderjurk onder dragen.
Of ga eens zien bij Boutique Couture in Sint-Niklaas.Ik ben daar vorig weekend op de opendeur geweest en die mevrouw is super vriendelijk en heeft heel veel keuze.
hallo, waar heb je uiteindelijk je kleedje gevonden? grts