Terug naar overzicht
Ik vermoed dat dit erg van de gewoontes en agenda van Brugge afhangt. Je vraagt het best daar eens na. Zo vermijd je eventuele voorbereidingen te zien verloren gaan. Een optie is om de formele transactie op het stadhuis kort te houden. En een zeer persoonlijke (burgerlijke) ceremonie achteraf te organiseren. Bijvoorbeeld in de orangerie of tuin van de feestzaal (indien van toepassing).Succes!
Maar dat is het hem net, je mag bij Stad Brugge zelf iets aanleveren, of antwoorden op hun vragenlijstje doorsturen, zodat ze zelf iets aan elkaar kunnen breien.Ik weet gewoon niet goed hoe ik het moet aanpakken als tekstje, en of er mensen zijn die een voorbeeld kunnen geven van wat zij hadden van tekst.Reeds van in het begin hebben we besloten om geen andere ceremonie te doen, dus dat is niet van toepassing op ons.
Hoi,Wij trouwen begin oktober in Brugge en hebben gewoon het vragenlijstje ingevuld, want we hadden daar al weinig inspiratie :-) maar bij het overhandigen van de ringen zeggen we dan wel elk onze eigen geloften kort. Zo is het toch persoonlijk.