Terug naar overzicht
Hey,
Met nog 3 weken te gaan begint mijn lijstje volledig te worden, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets vergeet. Kunnen jullie eens kijken of ik iets vergeet?
Bruid:Kapsel: okMake-up: okJuwelen: okKleed: okBolero: okSchoenen: okKousen: okLingerie: okPedicure: okManicure: okBruidsboeket: okBruid SOS Pakket: mee bezig
Bruidegom:Kostuum: okHemd: okDas: ok Ondergoed: okSchoenen: okKousen: okManchetknopen: okKapper: okScheren: okCorsage: ok
Kerk:Ondertrouw: okRingen: okKerk: okMuziek: okHuwelijkskaars: okBloemen: okRode Loper: okDecoratie: ok
Vervoer:Vervoer: ok
Foto:Fotograaf: okLocatie Binnen: okLocatie Buiten: ok
Feestzaal:Feestzaal: okMenu: okDecoratie: okEnveloppedoos: okBedankjes: mee bezigBruidstaart: okGastenboek: ok
Drukwerk:Uitnodigingen: okMisboekjes: okMenukaarten: okBedankkaartjes: okEnveloppen: okPostzegels: ok
DJ:DJ: okEerste Dans: ok
Allerlei:Gastenlijst: okGemeentehuis: okGetuigen: okWerkgever: okCorsages Suite: okAttenties Getuigen: okAttenties Ouders: okDraaiboek: okParaplu’s: okTelefoonnummers: okTaxi: ok
Groetjes
Dag Delphine, wat zit er in jouw bruid sos pakket? groetjes
Hey Delphine, dat ziet er goed uit he. Alvast nen dikke proficiat en geniet van jullie dag !!!
Hey Chabelyn,Dit heb ik voorzien voor het sos pakket:SpiegeltjeExtra doppen oorringenNaaisetje Garen in kleur JurkWit KrijtKleurloze nagellakVochtige doekjesBody LotionZakdoekjesBrillendoekjesWatten doekjes/staafjesPincetKleine HanddoekKledingborstelTandenborstelTandpastaFlos draadTandenstokersMondspoelingDeodorantParfumExtra Lint & KnopenExtra paar SchoenenExtra Panty'sVeiligheidsspeldenFashion TapeDaflaganIbeprofenOrofarSinutabMotiliumImmodiumPleistersPleisters voor BlarenOntsmetting middelVerband InlegkruisjesTamponsRoute BeschrijvingenMuntjes + KauwgomGastenlijstGsm OpladerCash GeldGroetjes
Hey Chabelyn,
Dit heb ik voorzien voor het sos pakket:
SpiegeltjeExtra doppen oorringenNaaisetje Garen in kleur JurkWit KrijtKleurloze nagellakVochtige doekjesBody LotionZakdoekjesBrillendoekjesWatten doekjes/staafjesPincetKleine HanddoekKledingborstelTandenborstelTandpastaFlos draadTandenstokersMondspoelingDeodorantParfumExtra Lint & KnopenExtra paar SchoenenExtra Panty'sVeiligheidsspeldenFashion TapeDaflaganIbeprofenOrofarSinutabMotiliumImmodiumPleistersPleisters voor BlarenOntsmetting middelVerband InlegkruisjesTamponsRoute BeschrijvingenMuntjes + KauwgomGastenlijstGsm OpladerCash Geld
Amai een hele waslijst. Bedankt Delphine Ik wens jullie een prachtige dag toe. veel geluk samen.groetjesChabelyn