Terug naar overzicht
Hallo,
Heeft iemand van jullie ervaringen met het Kasteel van Leeuwergem in Zottegem?
Wij zouden daar graag volgend jaar ons feest geven, alle ervaringen (positief/negatief) zijn welkom!
Alvast bedankt!
Wij gaan binnenkort eens gaan kijken, ik ben dus ook benieuwd! :)
Art Catering als traiteur daar is zeker aan te raden! Het is alleszins een heel mooie locatie. Dit was 1 van onze opties maar de orangerie bleek te klein te zijn en een tent zagen wij niet zitten. Een negatief punt hier is wel de prijs vind ik..
Ligt de prijs zo hoog dan?
ik weet het nu niet meer exact maar ik dacht rond de 2000 euro voor de locatie alleen (het is al van februari geleden dat we de prijs gevraagd hebben)
Oei, dan is het voor ons al een no-go, als de locatie alleen 2000 euro is. Jammer, want we willen net wel graag een tent :)
Jovita, heb nog tips voor in de buurt? Wij zijn hopeloos op zoek... We hadden een héél goed gevoel bij Ladeuze in Oudenaarde, laar we gaan het financieel niet aankunnen :(
Dag LotteWij zaten met hetzelfde probleem... tot enkele dagen geleden :)We hebben de kasteelhoeve in Avelgem geboekt met de huistraiteur (die is niet verplicht). Ook niet al te ver van Oudenaarde en supergezellig voor een "casual" trouw (mocht dat jullie ding zijn). Succes met de zoektocht!
De tent was denk ik veruit het duurste van de 3 mogelijkheden in Leeuwergem. Wij zelf gaan trouwen in Brouwerij Liefmans. Ook niet goedkoop, maar wel echt wat we wouden. Salons Montovani zou de beste prijs/kwaliteit hebben volgens dat ik gehoord heb. Wij zijn zelf naar Hof Van De Putte gaan kijken in Brakel maar vonden het jammer dat de dansvloer en het feest niet op hetzelfde verdiep waren. Paul de Pierre in MaarkedalDe Koetse in KluisbergenHof van Nassau in ZottegemKasteel Breivelde in Zottegem
Heb daar toch al vrij positief over horen vertellen.