Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prima donna - Deerlijk

14-2-2007 17:02:34
Iemand ervaring met de winkel 'prima donna' in Deerlijk?

Positieve/negatieve reacties?

Ine
6-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 675

Ineke

Meld misbruik14-2-2007 19:35:11

Hey Ine,

Mijn trouwjurk komt van Prima donna en ik heb tot op dit moment nog geen negatieve ervaringen gehad met hen.
Ik ben er wel nog maar 2 keer geweest, 1 keer om jurken te passen en dan om nog eens bevestigen.

Groetjes
Ineke

Patricia

Meld misbruik15-2-2007 8:52:39

Mijn beste vriendin haar jurk kwam van daar en zij had daar alleen positieve ervaringen mee.
Ik ben op het laatst ook es met haar mee geweest en vond ook dat ze heel vriendelijk waren (ik was vroeger dan mijn vriendin en mocht onmiddellijk zitten en kreeg een drankje om op haar te wachten).

Van Nieuwenhuyse

Meld misbruik21-2-2007 21:55:55

Hallo Ine,
Een echte aanrader is dit!
Kocht er ook mijn kleedje.
Groetjes,
Michele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...