Terug naar overzicht
Je mag daar alvast felle feesten geven. Je moet hen maar eens vragen naar het Metal Trouwfeest van 2012 :o) .
Wij hebben er binnen exact 1 maand ons huwelijksfeest. Dit is wat ik er tot hiertoe kan over zeggen:- Hele mooie locatie, wij trouwen in de herfst, dus de tuin kunnen we echter niet gebruiken. Mocht alsnog goed weer zijn, kunnen we de receptie wel op het terras houden (ze kunnen het overdekken en verwarmen). De volledige locatie is exclusief van jou en dat vind ik een heel groot voordeel.- Heel goed contact met zaaleigenaar, geen vraag is te veel, alles is mogelijk en hij denkt heel graag met je mee.- Proefdiner was fantastisch. Wij zijn samen met nog 4 andere personen verschillende gerechtjes gaan proeven en het was in 1 woord wauw. Wij stellen zelf vrij hoge eisen aan voeding, maar het eten was echt perfect en als ik dan vergelijk met de prijzen van andere zalen, dan vond ik het echt heel goed meevallen. De maître d'hotel was in het begin wat gereserveerd, maar gaandeweg de avond werd de sfeer losser en losser. Het voelde echt heel goed aan. Uiteindelijk zijn we pas om 1u15 vertrokken (en waren er al van 19u00), hebben verschillende keren tussendoor gezegd "en nu zijn we naar huis" maar de sfeer zat zo goed.... Ook de 4 anderen waren vol lof- Overmorgen hebben we onze laatste afspraak voor de grote dag. Alles wordt besproken, dit geeft echt een heel gerust gevoel.Mijn advies: DOEN
Bedankt voor de leuke reacties! We hebben alles eens goed uitgerekend en spijtig genoeg gaat het niet in ons budget passen :( Heel jammer, want we hadden er echt een goed gevoel bij + nog niets slechts over gehoord...
Jammer Lotte, maar het budget moet ook mee willen natuurlijk...
Ben daar ook onlangs naar een trouwfeest geweest, en t was in orde :)Budget is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, hopelijk vind je iets moois.