Terug naar overzicht
Beste Valerie,Ik heb ook een trouwkleed gekocht met een vrij rechte rok.Toen ik de jurk voor de eerste keer paste (zonder onderrok) was ik niet 100% overtuigd. Pas toen ik de onderrok aan had gedaan wist ik het: dit is mijn kleed. Nu ben ik er helemaal verliefd op! Echt een totaal ander zicht omdat de rok veel beter tot zijn recht komt. GroetjesPippa
Dankje voor de reactie Pippa!Vond je die onderrok gewoon in de bruidswinkel? Ik kocht mijn kleed bij Pierre Yves, maar heb geen idee of zij ook onderrokken verkopen..Ik ga het zeker eens bekijken!Dankjewel !!
Ik had hetzelfde voor als Pippa. Ik vond mijn kleed fantastisch, maar het miste iets. Toen heb ik tegen iedereens mening in wel een onderrok aangetrokken, wat mijn kleed af maakte! Hierna moest ook iedereen toegeven dat het veel beter was met de onderrok en heb ik geen seconde meer getwijfeld. De onderrok heb ik dus gewoon bij mijn kleed bij gekocht
Valerie,De onderrok hadden ze gewoon in de winkel.Groetjes,Pippa
Valerie, bij Pierre Yves hebben ze zeker onderrokken... Vorige week heb ik er daar 1 aangehad
Ik heb bij mijn trouwkleed ook een kleine onderrok anders valt dit niet mooi zit er bij mij ineens bij
Ik had ook een onderrok, veel mooier en je trapt niet op je kleed :D