Terug naar overzicht
De eigenaars zijn de enige personen die een correct antwoord kunnen geven, dus even bellen zou ik zeggen.
zou even contact opnemen met de eigenaars
Wij zijn daar inderdaad 2,5 jaar geleden gaan informeren voor een gelijkaardig feest. 70 mensen op receptie alleen, 70 mensen voor volledige avond en iets meer dan 100 mensen voor dessertbuffet. En wij waren niet welkom. Zelfs niet op een vrijdag.Hun volste recht, maar ik vond het toen wel wat jammer dat ze dit niet reeds al informeerden in ons mailverkeer, want daarin had ik wel reeds mijn (ongeveer) aantallen doorgegeven.En het antwoord dat we toen kregen: "Mevrouw, als u nu werkelijk denkt dat ik nog extra personeel ga laten komen enkel voor uw dessertgasten..." Ik was er alleszins niet goed van die dag...Dus best even informeren... Misschien hebben ze hun tactiek wat aangepast sinds 2,5 jaar. Ik hoop het alvast voor jullie en voor hun, want is wel een heel mooie zaal met een fantastisch uitzicht!SUCCES!
Wij zijn daar inderdaad 2,5 jaar geleden gaan informeren voor een gelijkaardig feest.
70 mensen op receptie alleen, 70 mensen voor volledige avond en iets meer dan 100 mensen voor dessertbuffet. En wij waren niet welkom. Zelfs niet op een vrijdag.Hun volste recht, maar ik vond het toen wel wat jammer dat ze dit niet reeds al informeerden in ons mailverkeer, want daarin had ik wel reeds mijn (ongeveer) aantallen doorgegeven.En het antwoord dat we toen kregen: "Mevrouw, als u nu werkelijk denkt dat ik nog extra personeel ga laten komen enkel voor uw dessertgasten..." Ik was er alleszins niet goed van die dag...Dus best even informeren... Misschien hebben ze hun tactiek wat aangepast sinds 2,5 jaar. Ik hoop het alvast voor jullie en voor hun, want is wel een heel mooie zaal met een fantastisch uitzicht!
SUCCES!