TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Britt
8-10-2016
|
2-10-2016 17:18:16
Hallo Caroline!
Ik ben zelf niet naar Le Chapeau geweest, maar mijn schoonzus wel. Zij was daar heel tevreden van. Het is echt een supergrote winkel met alle mogelijke soorten trouwjurken, dus de kans dat je niets vindt is redelijk klein :). Over de service achteraf weet ik natuurlijk niets. Ik ben zelf bij een kleinere winkel meer in de buurt geweest. Had ik daar niets gevonden, had ik ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau.
Groetjes Britt
|
|
Jolien
1-7-2016
|
2-10-2016 18:38:23
Ik ben daar ook geweest. Ze nemen goed hun tijd om te bespreken wat je juist zoekt enz, maar op het moment dat ik een favoriet kleedje had gevonden( maar toch nog twijfelde) werden ze heel erg pusherig. Echt verschrikkelijk. Puur daarom alleen al geb ik het kleedje niet gekocht. Ik heb mijn waarborg wel terug gekregen.
|
|
Femke
10-9-2016
|
3-10-2016 14:23:08
Hallo Caroline,
Vorig jaar ben ik ook bij Le Chapeau geweest. Het was de 2de winkel waar ik kwam. Ook ik vond het vreemd van de 50 euro, maar heb het maar braaf overgemaakt. Ook vroegen ze mij een moodbord te maken van jurken die ik mooi vond. Dan hadden zij voor de pasdag al een idee van wat je mooi vindt.
Ik werd daar vriendelijk geholpen, en heb ook echt veel jurken aangehad. Dit was allemaal geen probeem. Helaas had geen 'say yes to the dress' gevoel. Er was 1 jurk die wel ok was, maar ik twijfelde nog hard. Ik wilde een jurk met kleur details erin. Deze hadden ze niet voorradig op het model dat ik gepast had. Dus ik zou me er een voorstelling van moeten maken. Dat is nogal lastig op een jurk van een duizend euro. Toen ik wegging met het twijfelende gevoel hebben ze geprobeerd om de 50 euro te behouden. Mocht ik toch terug komen, dan kon het gebruikt worden als aanbetaling. Ik heb aangegeven de 50 euro terug te willen hebben, en dat was toen ok.
Van vriendinnen heb ik goede reacties gehad over deze winkel. Het personeel is heel vriendelijk en hebben een goed luisterend oor. En er is heel veel keuze. Helaas was het geen winkel voor mij, ook omdat ik geen voorstelling van de jurk met kleur kon maken.
Heel veel pasplezier!
|
|
Kelly
17-9-2016
|
5-10-2016 23:39:04
Ik heb mijn jurk daar ook gekocht. Ben er zeer tevreden van. Alleen was door de drukte tijdnood om mijn jurk op tijd af te krijgen, maar het is hen gelukt. Ik kan deze winkel zeker aanraden, ze staan trouwens ook gekend als dé bruidswinkel met de mooiste collecties.
|
|
ann
21-5-2016
|
8-10-2016 9:32:57
Nadat ik eerst bij JPC was geweest (en niet tevreden was) ben ik ook naar Le Chapeau geweest. Ook aan mij vroegen ze die 50 euro maar ik heb die gewoon niet betaald en daar is ook nooit iets over gezegd geweest... :) Ik had daar een super verkoopster waar niets teveel voor was! Nadien is ook alles zeer goed verlopen. Ik zou daar zeker teruggaan! Waar wij wel absoluut niet tevreden van waren was hun winkel voor suitekleding! Deze zou ik aan niemand aanbevelen! Veel succes nog!
|
|
Karine
17-12-2017
|
11-10-2016 20:27:09
Ik heb daar niet zo goede ervaringen mee gehad. Mijn vriendin haar mama heeft er ook super veel extra moeten betalen voor een kleine stomme retouche.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|