Terug naar overzicht
Inheb dat ook! ik heb mijn kleed al lang en ik denk altijd dat er Mss een mooiere zal zijn. Mijn advies: niet meer passen 😆 Ik had onlangs mijn kleed nog ns aangedaan in de winkel om de hoogte aan te passen en toen ik ze aanhad dacht ik terug: nee dit is toch wel echt mijn droomjurk. En elke keer als ik twijfel kijk ik naar de foto die ik gemaakt heb en ben ik weer gerust. Ik ga wel nog op zoek naar een kort kleedje voor het avondfeest zodat ik ongestoord kan feesten. En trouwens het is jou dag! Als je Mss savonds een ander kleed wil aandoen dan doe je dat gewoon! Zolang je bankrekening het aankan is er toch geen probleem 😉
@Peggy, ik ga dinsdag op 1 november, is niet een officiele feestdag in Nederland maar wel hier mijn jurk nog is passen, ze zijn ervan op de hoogte in mijn winkel en vandaag heb ik de andere jurk ook gepast en mijn coupeuse kan ze ook maken.Ik heb door omstandigheden nog een 1 jaar meer omdat we niet op de datum gaan trouwen die we eerst hadden.Geeft ons tijd om meer te sparen. Bedankt voor de raad
graag gedaan! wij zijn tegen de tijd dat we gaan trouwen ook 2 jaar verloofd geweest en hebben zo idd meer kunnen sparen.we wonen heel dicht bij de locatie en hebben bijvoorbeeld gekozen om geen vervoer te nemen en zelf te rijden en door daar op te besparen kan ik een tweede kleedje kopen voor savonds dat vind ik belangrijker. Je moet u niks laten aanpraten en doen wat jij wil. Je trouwt tenslotte maar 1 keer of dat is toch de bedoeling