Terug naar overzicht
Je gaat uiteindelijk een keuze moeten maken. Of wel wordt er gepraat met stille achtergrondmuziek of wel gedanst. Wordt het achtergrondmuziek mag die zeker niet "luider", want de kans bestaat dan dat men (je gasten dus) vragen om het wat stiller te houden. (zijn zo wat mijn ervaringen met deze toestanden).Wij zelf projecteren in soortgelijke situaties videoclips als animatie (recente of van vroeger) Mvg.
Oude volksspelen huren? Hou er rekening mee dat het restaurant waar je het zaaltje huurt ook niet graag open houdt als ze geen drank verkopen. Bij dansfeesten drinken de gasten veel meer, dan bij zuiver tafelen.
Je hebt toch betaald voor de huur? Tja er zal minder gedronken worden misschien maar ik vind persoonlijk dat je daar niet moet naar kijken, als die mensen toch niet dansen en je geeft wél een dansfeest dan blijven die toch ook zitten zonder veel te drinken. Enfin, dat is mijn mening... Mss een liveband? Wat muzikanten? Zodat er toch een sfeertje ontstaat en wie weet wordt er toch nog een beetje gedanst☺️