Terug naar overzicht
Hey medebruidjes,
ik zit met een vervelend probleem. In augustus heb ik mijn trouwjurk gekozen. Moeder had hem zien hangen, ik was eerst alles behalve overtuigd, maar toen ik hem aanhad had ik HET gevoel. Nu was mijn entourage ook volledig verkocht. Het enige waar ik aan twijfelde was de snit. Ik heb altijd gedacht dat ik voor een A-lijn zou gaan maar deze jurk was een trompet/zeemeerminstijl. Ik heb nog andere jurken aan gehad maar geen enkele stond me zo goed als de eerste jurk. A-lijn is, ondanks dat ze zeggen dat iedereen dit kan dragen, echt niet voor mij bestemd. MAAR nu is het zo dat mijn verloofde zeemerminjurken absoluut afgrijselijk vindt. Ik weet gewoon niet wat te doen. Telkens als ik naar de foto's kijk begin ik meer en meer te twijfelen. Iedereen probeert me gerust te stellen dat mijn verloofde de jurk super mooi zal vinden als ik hem aanheb, maar ik ben gewoon bang dat het niet HET is wat hij verwacht.
Sorry maar ben echt de kluts volledig kwijt. We hebben al een pak aanbetaald en weet niet hoe ik nu verder moet.
Hey Sabrina,zoals je misschien op dit forum al wel gelezen hebt zijn er heel veel bruidjes die twijfelen aan hun jurkkeuze, ook ik.Als jij je goed voelt in je jurk ben ik zeker dat wanneer jouw vriend jou in je jurk ziet stralen hij echt geen problemen gaat hebben met de vorm van je jurk.De verrassing zal voor hem misschien wat groter zijn maar dat maakt het alleen maar beter, niet ?Maak je dus maar niet teveel zorgen.Groetjes
Hallo.Ik zit ook met dit probleem.Ik heb wel nog geen jurk gekocht maar er is maar 1 model dat mijn aanstaande supergraag ziet.Ik hoop nu ook dat ik met dit model sta.Ik ben niet van de grootste dus is het duimen dat ik er supermooi mee sta en dat de klik er is.Zoals ze zeggen als hij je ziet stralen gaat hij het ook heel graag zien😉
Hey,Heb ook een ander jurk gekocht dan ik eigenlijk van plan was of wat mijn verloofde wou. Maar de jurk stond mij beeldig en was er echt verliefd op. En van dan af, denk ik constant aan die jurk. Ik ben dus zeker van dat mijn verloofde hetzelfde gevoel ga hebben, als ik..dus alles komt goed
Heykes,bedankt voor de opbouwende woorden. En ergens diep vanbinnen denk en hoop ik ook gewoon dat hij hem even mooi gaat vinden als ik. Hij zegt ook steeds "zelfs al trouw je in een juttenzak dan nog blijf je de mooiste voor me". Maar het gaat hier echt om de belangrijkste jurk in ons leven. Ik ben gewoon zo een twijfelaar. Maar jullie woorden geven me echt wel al weer wat hoop!
Heykes,
bedankt voor de opbouwende woorden. En ergens diep vanbinnen denk en hoop ik ook gewoon dat hij hem even mooi gaat vinden als ik. Hij zegt ook steeds "zelfs al trouw je in een juttenzak dan nog blijf je de mooiste voor me". Maar het gaat hier echt om de belangrijkste jurk in ons leven. Ik ben gewoon zo een twijfelaar. Maar jullie woorden geven me echt wel al weer wat hoop!