Terug naar overzicht
Onze suite bestond uit:- Mijn mama en tante, en tot kort na de middag mijn bobonne (langer kon ze niet meer)- De ouders van mijn man- Onze getuigen met partners (Mijn 2e beste vriendinnen en partner, de zus van mijn man met partner en een kozijn van mijn man met partner)- onze 2 dochters en babysit :-)Hier geen verplichtingen van kledij omdat ik het vooral belangrijk vond dat iedereen zich gewoon goed voelde. Maaaar ik begrijp wel dat je het leuk moet vinden dat alles mooi bij elkaar past. Bij ons pasten dus enkel ons gezin qua kleuren bij elkaar, maar ik vond niet dat dit stoorde op de foto's... Maar uiteraard is dit persoonlijk.Wij hebben van niemand de kledij betaald, behalve van onszelf en onze kindjes :-) Succes!
Onze suite bestond uit:
- Mijn mama en tante, en tot kort na de middag mijn bobonne (langer kon ze niet meer)- De ouders van mijn man- Onze getuigen met partners (Mijn 2e beste vriendinnen en partner, de zus van mijn man met partner en een kozijn van mijn man met partner)- onze 2 dochters en babysit :-)
Hier geen verplichtingen van kledij omdat ik het vooral belangrijk vond dat iedereen zich gewoon goed voelde. Maaaar ik begrijp wel dat je het leuk moet vinden dat alles mooi bij elkaar past. Bij ons pasten dus enkel ons gezin qua kleuren bij elkaar, maar ik vond niet dat dit stoorde op de foto's... Maar uiteraard is dit persoonlijk.Wij hebben van niemand de kledij betaald, behalve van onszelf en onze kindjes :-) Succes!