Terug naar overzicht
Hey Lynn, Of het gepast is, ik zou niet weten waarom niet?!?Dat het Origineel is... Ja !!!! Als jullie vinden dat dit wel leuk is om te doen zou ik enkel de raad geven: ga ervoor!!!! Ik vind het alvast een topidee ;-)MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be
hey Pascal,leuk om te horenwe gaan ervoor!!
Nooit gezien. Daarom inderdaad geen slecht idee om er iets mooi van te maken. Vermoedelijk hou je de 'intro' met je vader beter wat korter bv. één tot anderhalve minuut. Om op een gepast moment, of met een mooie overgang tot de 'echte' openingsdans te komen. En die plaat volledig te laten spelen. Goed afspreken met je DJ hoe en wat hij aankondigt, is de boodschap. Laat het verrassingsmoment wat meespelen. Succes.
Wat een leuk idee !!! En best wel heel romantisch en symbolisch ..... de papa die zijn kleine meisje weggeeft aan haar nieuwe 'danspartner in het leven'. Mooi !! Zeker doen !
Een heel superleuk idee.Wij gaan dit doen met onze zonen van 8 en 14 jaar.Zij gaan mij weggeven aan de papa.Ik dans eerst met hun twee en dan gaat de oudste mijn ventje halen.
ja ik vond dit ook orgineel,maar eens horen wat anderen vinden kan geen kwaad hé ;-) @ severine,klinkt ook heel leuk hoor!! Wij hebben ook 2 zonen (zullen dan 4 en 6 zijn) willen hen er bij betrekken op het laaste van ons nummer.
Dit is zelfs een traditie in Frankrijk! En zoooo mooi en emotioneel. Een moment dat jullie beiden nooit gaan vergeten. DOEN!