Terug naar overzicht
Hey Sofie, Op 6 mei geven wij ons feest daar. Wij nodigen max. 80 personen uit. Het eten is er heerlijk. Lieve mensen en een heel mooie locatie. Wij kunnen alvast niet wachten op onze dag.Ze zullen volgens mij wel ervaring hebben met zo grote groepen dus daar zou ik mij geen zorgen in maken. Misschien moet je eens vragen tot waar de tafels dan komen? Zo weet je of er nog genoeg plaats zal zijn om te dansen? Misschien is er binnenkort eens een feest met zoveel mensen en kan je de zaalopstelling zien?GroetjesChabelyn
Nog... Kan er 120 man op de dansvloer?
Hallo!Een "bijkomend" probleempje is dat er inderdaad niet zoveel volk op de dansvloer kan. Nu, niet iedereen zal waarschijnlijk dansen op ons feest, maar ik vind het wel belangrijk dat iedereen onze openingsdans kan zien. Daarvoor moet het volk rond de dansvloer staan (ze kunnen ons anders niet zien vanop hun plaats). En 120 man rondom die dansvloer... dat zie ik toch ook niet meteen... Ik weet het dus echt even niet meer. Voordelen (overnachting mogelijk, prachtig decor,...) afwegen tegen nadelen....Groetjes,Sofie
Dag Sofie,Informeer eens in Hof ten Bosse in Heusden? Een heel mooie zaal maar voor ons te groot. groetjesChabelyn