TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Pascal
|
20-10-2016 23:14:52
Hey Anne-leen, Als jij en je geliefde op zoek zijn naar een all-round dj dan kan je altijd eens een kijkje nemen op mijn website: www.lable.be . Hier kan je eens kijken wat we aanbieden, hoe we werken en kan je wat meer info vinden over de sets (met bijhorende foto's). Je kan zelf een setje beluisteren van wat verschillende genres. Als je dan interesse zou hebben dan kan je het aanvraagformulier invullen of rechtstreeks een mailtje sturen naar info@lable.be Uiteraard kunnen we samen bekijken welke ideeën jullie in het hoofd hadden en wat wij hiervoor samen kunnen uitwerken. Als all-round dj pas ik me aan, aan wat het koppel in eerste instantie wil, en wordt uiteraard de dansvloer en de gasten niet vergeten zodat ook zij zich amuseren. Ik wens jullie alvast veel succes met jullie zoektocht. Mvg Pascal Bleyen Discobar Lable
|
|
Dirk
|
20-10-2016 23:25:23
Hey Anneleen,
In onze oren klinkt het evident dat je jouw muziek wil horen op jouw feest. Onze werkwijze bestaat al jaren eruit om eerst een verkennend gesprek te hebben waar heel jullie gedacht duidelijk wordt gemaakt. Ook wij willen weten waar we gaan terecht komen :-) Alle do's en dont's worden opgesomd (excellijstje of zo) en nemen we nadien mee op de avond zelf. Alle input van aanwezigen die gerust ook wat mogen aanvragen toetsen we eerst aan jullie wensen, dus geen "verboden" muziek die langs de achterdeur toch nog binnenglipt :-) Is alles dan vooraf te regelen? Nee, helemaal niet, we werken nooit met vooraf uitgedokterde A-Z playlists. Een DJ die de sfeer en wanneer wat moet gedraaid worden vooraf kan berekenen, bestaat niet. Daarom boek je juist een DJ die dat aanvoelt, naar zijn publiek kijkt en er de muziek op afstemt, niet? Hoe oersaai gaat het anders niet worden? Spontaniteit en flexibiliteit triggeren onze inspiratie! Eerst een bezoekje aan onze site? Een persoonlijke babbel regelen? Geen probleem! Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
LB.
|
21-10-2016 19:26:55
zeg dan die bekende naam ... dan weten de gegadigden direct naar welke stijl je op zoek bent ...
|
|
Marc
|
21-10-2016 21:31:31
Beste Anne-Leen, Wij fotograferen vaak op huwelijksfeesten waar "Disco Cooldown" de discobar verzorgt. Uitgebreide geluids en lichtinstallatie, vaste prijs voor de ganse avond en een persoonlijk gesprek waarin jullie jullie dansfeest samen samenstellen :-) succes bij het vinden van jullie disco-bar :-) mvg, MaDePhotography
|
|
Pascal
|
16-11-2016 21:55:38
Helaas, 4/11 is intussen ingenomen...
|
|
Bart
|
16-11-2016 22:07:16
|
|
Antwan
|
13-12-2016 2:11:51
Beste Anne-leen, Ik ben sinds kort ingeschreven op dit forum. ik heb genoeg ervaring met diverse stijlen van bruiloften en andere feest avonden. Je weet nooit of alles wel vlekkeloos zal verlopen. Alleen heb ik nog geen ontevreden klanten meegemaakt. Door dat we al 9 jaar met professionele apparatuur werken, is iedereen zeer te spreken over onze set-up.
Als jullie ons kunnen vertellen wat ongeveer het aantal gasten zullen zijn? Dan maak ik voor jullie een zeer scherpe offerte op maat.
Met vriendelijke groet dj-antwan.nl
|
|
Johan
|
16-12-2016 10:49:43
Je mag ons altijd contacteren via www. 3sixtyone.beWij verzorgden in Genoelselderen ook de muziek voor het feest van Jelle Vossen en in Hangar 58 voor Simon Mignolet. Veel succes met de keuze! Johan
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|