Terug naar overzicht
Waarom ga je niet eens kijken bij de communiekleding van jbc ?Heb ik prachtig kleedje met vestje gekocht voor mijn bruidskindje Ze kon het erna ook nog dragen om naar school te gaan Groetjes
Wij zijn 2 maanden geleden gehuwd en hebben ook 3 kindjes Ik wou onze 3 jongens van 8, 6 en 4 jaar ook alle 3 hetzelfde en toch niet ''hetzelfde'' kleden, als je begrijpt wat ik bedoel. En ik wou ook graag dat ze het nadien nog konden aandoen Ze droegen dus alle 3 een beige bermuda van Zara, en ieder droeg een ander kleur hemdje van 4 funky flavours (Nederlands retro merk).Hun jongens en meisjeslijn kan je ook perfect op elkaar afstemmen...Onze jongste droeg een groen met geel-tinten hemdje, de middelste een rood-oranje met donkerblauw tinten hemdje en de oudste een lichtblauw met donkerblauw tinten hemdje Bijpassend hadden ze dan fel groene, rode en blauwe sneakers van Superga aan.Ze pasten perfect bij elkaar en toch droegen ze niet exact hetzelfde en ...ze hebben er nog lang plezier van.Ik heb superleuke en toffe reacties gekregen op mijn 3 kleurrijke knappe bruidsjonkers