TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
|
|
Charlotte
23-9-2017
|
25-10-2016 15:22:14
Dag Valerie,
Wij trouwen volgend jaar ook in het Fabriekspand. Als DJ hebben wij gekozen voor Danny Verhelst, hierbij hebben we natuurlijk enkel nog maar een kennismakingsgesprek gehad maar na dit gesprek waren we helemaal op ons gemak!
In verband met je trouwkleed weet ik dat ze bij Couture Robel in Roeselare een outlet afdeling hebben met trouwkleden.
Hopelijk ben je iets met deze informatie.
Charlotte
|
|
Lies
29-4-2017
|
1-11-2016 17:43:51
Hallo, Trouwkleed ben ik ook naar robel geweest. Traiteur zou ik t keukentje aanraden. Die hebben ook ervaring met die zaal en ze staan ook op de trouwbeurs. dj in west vlaanderen die alles aankan: de groep van poll van ghent. Groetjes
|
|
Bart
|
16-11-2016 22:03:47
|
|
Emmelie
3-9-2017
|
21-11-2016 12:07:09
Hallo, Wij trouwen op 12/06/2017 en hebben momenteel ook een voorkeur voor Fruy en Amuza. Ik volg dus even mee! :-) Zelf ook nog geen feestjes gehad met die 2, maar wel via via al goede recenties gehoord!
|
|
Valerie
16-6-2017
|
27-11-2016 22:58:12
Hoi Emmelie,
Wij hebben besloten om voor Amuza te gaan omdat we dat wel een heel leuk en vernieuwend concept vinden. Ik kan je wel zeggen dat wij dit jaar naar een trouw zijn geweest waar Fruy als traiteur was. De trouwers waren heel tevreden hiervan en wij vonden het eten ook echt lekker! Ook qua budget valt Fruy goed mee. Succes alvast!
|
|
Antwan
|
15-12-2016 21:32:16
Beste Valerie,
Wij zijn al wel eens in België geweest om te draaien. Ook voor een bruiloft, deze was in Antwerpen ongeveer 5 jaar terug.
Wij draaien niet alleen op bruiloften maar ook andere feesten. Daardoor kunnen we een hele mooie mengeling maken voor jullie en de gasten. Wat ik zo begrijp, bent u opzoek naar een dj die al wat jaartjes mee loopt. En zo de gasten kan vermaken met de juiste beats.
Stuurt u ons een privé bericht, over de grote van uw bruiloft (aantal gasten en ruimte). Dan sturen we u een zo scherp mogelijk aanbod terug.
|
|
wim
|
31-1-2017 17:27:57
Beste,
Neem gerust contact op met discotwentyone, via facebook vind u alle gegevens, facebook discobar.discotwentyone,
Groetjes Wim Hoste
Discotwentyone
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|