Terug naar overzicht
Hallo Elke,Eerst en vooral een hele dikke proficiat met je zwangerschap JAangezien dat je zwanger bent tijdens de voorbereidingen van julliehuwelijk is het voor jou nu héél belangrijk dat je je laat bijstaan en helpendoor mensen. Zorg ervoor dat er zoveel mogelijk stress weggenomen kan wordenvoor je, want stress en een zwangerschap is echt geen goede combinatie. Hoebelangrijk een huwelijk voor een persoon ook kan zijn, de zwangerschap en jekindje zijn uiteraard belangrijker. Naar mijn gevoel moet het zeker goed tedoen zijn om jullie huwelijk te laten doorgaan, maar doe alles rustig aan enluister heel zeker naar je lichaam.Als je hulp nodig hebt mag je mij altijd contacteren hoor.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttp://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique
Wij hebben onze kinderen steeds twee maanden na hun geboorte laten dopen en ik vond het regelen van een babyborrel al veel en ik heb gezien wat er op je afkomt indien je een trouw regelt.Er hangt natuurlijk ook veel van je baby af. Wij hadden geen goede slapers dus vanaf dag 1 erg gebroken nachten. De dag van de babyborrel vond ik het al vermoeiend om naar de kapper te gaan, mij te laten opmaken ... Natuurlijk moet jij doen waar jij je het beste bij voelt ... en misschien laten bijstaan door een professioneel iemand (hebben wij ook gedaan - een trouw regelen met een job en kids is moeilijk).Ikzelf zou in zo'n geval mijn huwelijk een jaartje uitstellen.groetjes
Wij hebben onze kinderen steeds twee maanden na hun geboorte laten dopen en ik vond het regelen van een babyborrel al veel en ik heb gezien wat er op je afkomt indien je een trouw regelt.
Er hangt natuurlijk ook veel van je baby af. Wij hadden geen goede slapers dus vanaf dag 1 erg gebroken nachten. De dag van de babyborrel vond ik het al vermoeiend om naar de kapper te gaan, mij te laten opmaken ...
Natuurlijk moet jij doen waar jij je het beste bij voelt ... en misschien laten bijstaan door een professioneel iemand (hebben wij ook gedaan - een trouw regelen met een job en kids is moeilijk).
Ikzelf zou in zo'n geval mijn huwelijk een jaartje uitstellen.
groetjes