Terug naar overzicht
laat je dag niet verpesten door 1 iemand, of die nou je ma is of een verre vriend. Het enige wat ik in jullie plaats zou overwegen is om uw moeder thuis te laten. Waarom jou dag laten verpesten (het feest verkleinen) omdat 1 iemand tegenwerkt? En waarom moeten die andere personen gestraft worden om wat je ma doet of zegt?Laat desnoods je ma thuis. Je kan niet voor iedereen goed doen, maar op je trouwdag moet je uiteindelijk vooral aan jezelf denken, die dag draait om jullie alleen...
Hey,We hebben geen ruzie ma mijn ouders die gaan scheiden en we hebben eventjes in een dipje gezeten maar toch hebben we besloten om ons feest door te laten gaan omdat het ons feest is en wij onze liefde voor elkaar willen tonen.. We hebben ook uitdrukkelijk gezegd wie ruzie wil zoeken, hebben we liever er niet bij en hoeven voor ons niet te komen en kunnen anders vertrekken.. Ik persoonlijk zou het feest laten door gaan, uiteindelijk gaat het om jullie en niet om haar..wil ze er niet bij zijn, is het niet jullie probleem. Ik zou je hart volgen, wat jullie voor feest willen..
Hoi Severine,Wij hebben 4 weken voor onze trouw harde ruzie gekregen met mijn man zijn ouders. Dit is jammer genoeg niet meer opgelost geraakt. Gevolg was dat ook mijn man zijn 2 zussen met hun gezinnen niet meer kwamen. We hebben het een plaats gegeven en losgelaten. Op de dag zelf zeker niet aan ons hart laten komen. Liever enkel mensen die ons echt graag hebben op ons feest dan een hoop geld te betalen voor een bende hypocrieten... Maak van jullie dag wat jullie ervan willen!
Dankuwel voor de reacties maar we zijn er nog altijd niet uit.we zijn nog altijd aan het twijfelen om ons groot feest naar een klein feestje te maken.Langs de ene kant wil ik een groot feest met alles erop en eraan maar aan de andere kant wil ik een klein feest met de beste vrienden en dan goed op conge gaan.Persoonlijk vind ik het veel geld voor maar 1 dag.we gaan nog ne keer goed moeten nadenken hoe en wat we gaan doen 😉