Terug naar overzicht
Hoi hoi, wij trouwen ook volgend jaar in het Fabriekspand (16 juni) en ik wil ook heel veel zelf doen. Ik heb veel inspiratie gevonden via Pinterest (bv. fotohoek, decoratie op de tafel, etc.). Ik kan je gerust na het feest wat foto's bezorgen :-) Heb je al iets in gedachten? Werk je met een bepaald thema? Groetjes
Dag Valerie,Ja Pinterest is voorlopig ook mijn beste vriend ;) Maar vind het moeilijk om concrete beslissingen te nemen, wil ook geen overkill hebben. Voor mij is het natuurlijk wel nog even, heb nog tijd om te beslissen. We zijn wat aan het spelen met de gedachte om een thema te maken rond onze huwelijksreis, we doen een roadtrip door West-Amerika en dan misschien alles wat daarrond maken. Groeten
Dag Charlotte, wij zijn vandaag het Fabriekspand gaan bekijken voor onze trouw volgend jaar.Hoeveel gasten hebben jullie voor het diner? Wij zullen waarschijnlijk rond de 90 gasten hebben en ik denk dat het Fabriekspand dan misschien wat te groot zal uitvallen.GroetjesEvy
Dag Evy,Wij gaan ook zoiets hebben voor het diner en dan komen er nog 70 gasten voor het dessert. Het fabriekspand is natuurlijk groot maar ze zullen platen plaatsen waardoor de gebruikte zaal kleiner zal zijn en er zo een gezelligere sfeer zal zijn. Groeten,Charlotte