Terug naar overzicht
Kijk eens naar de fora, en zie eens hoeveel keer Bart de Orchidee aanprijst.Eigenaardig, Bart is de naam van de eigenaar van de Orchidee.Kijk uit : een wolf in schaapskleren.Hij had ons ook bijna gevangen. Het voorschot van 1200€ heeft hij wel gehouden, maar nog liever dit dan ons feest te zien mislukken.
Hoi Luc, zou je me kunnen zeggen waarom je het daar niet zou doen?
Wij hebben daar eens een feest gegeven en hij had ons voorgerecht veranderd en wij zijn dat pas te weten gekomen toen we ons bord kregen!Ook waren wij zwaar ontgoocheld toen we de factuur kregen aangezien daar wel héél veel flessen water op stonden en wij helemaal geen water drinkers zijn! Eerder wijn, frisdrank en pintjes!Hele vriendelijke man, maar ik vrees dat dat maar een masker is!
Wij hebben daar eens een feest gegeven en hij had ons voorgerecht veranderd en wij zijn dat pas te weten gekomen toen we ons bord kregen!
Ook waren wij zwaar ontgoocheld toen we de factuur kregen aangezien daar wel héél veel flessen water op stonden en wij helemaal geen water drinkers zijn! Eerder wijn, frisdrank en pintjes!
Hele vriendelijke man, maar ik vrees dat dat maar een masker is!