Terug naar overzicht
Wij trouwen volgend jaar in juli en ben in september mijn kleed gaan kiezen..voor mij was het geen probleem om mijn trouwkleed te bestellen ma ze zeiden wel dat normaal een jaar op voorhand word gedaan..omdat ik in de zomer trouw, zeiden ze wel dat rond de 1ste pasbeurt het vrij druk dan is voor hun en in oktober wat rustiger is en ze zal dan hebben op bruiden, die in de winter trouwen..met de bruidswinkels, die je op gegeven hebt, heb ik geen ervaring
Hallo. Wij trouwen 23 december 2017 :) dus een dagje later. Ik heb eind september mijn kleed al besteld omdat ik zwanger ben op dit moment. Na de bevalling zou te laat geweest zijn. Indien ik niet zwanger zou geweest zijn raadden de twee winkels die ik gedaan heb aan om inderdaad rond januari langs te komen. Zo heb je zeker nog alle tijd om ook verschillende winkels te vergelijken en eventueel te overdenken moest dat nodig zijn. Als je naar maart-april gaat ga je sneller een overhaaste keuze maken, werd mij verteld. Nuja... :) ik kan mij moeilijk voorstellen dat maart-april "te laat" zou zijn...
de knoop is doorgehakt. Ik heb gewoon een afspraak bij beide winkels gemaakt. Bij Moderna op 30 december (op mijn verjaardag!) en bij Koonings op 21 januari :) spannend!