Terug naar overzicht
Mijn jurk wordt ook op maat gemaakt. Ik weet ongeveer wat voor kleed ik graag wil. Ik heb deze week een afspraak gemaakt in een bruidswinkel om kleden te passen, zodat ik weet of hetgeen ik mooi vind ook mooi valt op mijn lichaam (qua model). Daarna mag ik opmerkingen geven van wat ik anders wil aan het kleed. Als je wil houd ik je op de hoogte van hoe het gelopen is. Groetjes
Hey Sylvie,Ik laat mijn kleed maken bij Chinelle in Kortrijk (weet niet of je van deze beurt bent? :-) ) zie www.chinelle.org (de foto's op de site vond ik er iets ouder uitzien, maar dit is helemaal niet zo in de winkel)Er hangen daar een hoop modellen die je kan passen en daarna kan je doorgeven wat jij wil voor jouw kleed (bv. bovenkant van een bepaald kleed maar met een andere rok of andere rug, etc). Ik vond dit heel leuk gezien je dan wel een beeld hebt van hoe het er uit ziet en dit toch op maat wordt gemaakt.Lange kleden zijn rond de 800-1000€, kortere een stuk minder 300-500€. Succes!
kijk eens bij Youniek in turnhout. ze verkopen er trouwjurken en avondkleding maar je kan alles zelf aanpassen, model, kleur, stijl enzovoort.helemaal niet zo duur. Heb mijn trouwjurk er zelf gekocht. ik verkoop deze ook op https://www.2dehands.be/winkel/kledingtvd/ veel succes groetjes