Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwschoenen gehaald bij gabrielli in roeselare.(in de winkelstraat, waar de galerij is).Ik heb 120€ bedaald voor mijn schoenen.Veel succes met je zoektocht.Groetjes Lies23/06/2007
ik heb mijn schoenen ook gehaald bij gabrielli in Roeselare voor 110 euro;wij trouwen zelf in feestzaal ter eeste en de brouwerij staat ter onzer beschikking om foto's te nemen...waarschijnlijk moet je wel daar trouwen om van de brouwerij gebruik te kunnen maken. een andere locatie voor foto's kan eventueel de spil zijn in roeselare; we hebben bij onze fotograaf een album gezien waar ze foto's in de spil genomen hadden en dat zag er heel goed uit.groetjes,sabine31/03/2007
Als je goedkope schoenen wenst, dan moet je naar winkelketens gaan zoals Scapino, Brantano, Shoe Discount, ... Daar vind je schoenen vanaf 30 euro. Alles hangt natuurlijk van af van smaak.
Sabine, mijn dochter trouwt ook in Ter Eeste volgende maand. zij zijn ook van plan om de foto's te nemen in de brouwerij zelf. Ken jij iemand of ben je zelf al naar een trouw geweest in Ter Eeste? De locatie vind ik schitterend en hoop dat de rest ook 100% zal zijn!
Mijn trouwschoenen heb ik gekocht bij http://www.everyoneweb.com/goedkopetrouwschoenen/ Super goedkope schoenen hebben ze daar!!! Zowel nieuw als 1 keer gedragen. De schoenen zijn meestal zo rond de 35 euro. Ze zijn niet duurder dan 50 euro. Je kunt je schoenen daar ook weer verkopen. Je krijgt er dan ook niet zo heel veel voor. Maar het is speciaal opgezet door iemand die ging trouwen, en die vond dat trouwschoenen erg duur waren. Op deze manier blijft het leuk om trouwschoenen te kopen. Ik heb ze online besteld en had ze al heel snel. Super goede schoenen voor een hele leuke prijs. En op mijn mailtjes kreeg ik ook altijd snel en duidelijke antwoorden ze waren erg vriendelijk.