Terug naar overzicht
Hoi Jessie,Wij hebben 3 kinderen en zijn enkel met ons tweetjes op huwelijksreis gegaan. Uiteindelijk is dit wel jullie huwelijksreis. Je wil dan toch zeker kunnen doen wat je wil, wanneer je wil, zonder je zorgen te moeten maken over jullie dochtertje.Ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar ik heb er absoluut geen spijt van gehad. We hebben regelmatig gebeld en de kinderen hebben zich ook heel goed geamuseerd. Volgende vakantie is er sowieso één met hen er bij!Groetjes,Vicky
Hoi,Wij hebben een zoontje van 1 jaar en zijn ook zonder hem op huwelijksreis geweest. Zoals Vicky zegt, het is JULLIE huwelijksreis, om jullie huwelijk te vieren, niet om je gezin te vieren. Ik heb me ook heel lang schuldig gevoeld en het vertrek was heel moeilijk (traantjes vloeiden), maar eens onderweg en de hele reis lang, genoten om nog eens met zijn tweetjes te zijn. Ook regelmatig contact gehouden om te zien dat hij het goed stelde.Groetjes
Wij hebben de huwelijksreis zonder onze kindjes gedaan en absoluut geen spijt van. Wij hadden er wel voor gekozen "maar" een 5 daagse citytrip naar Sevilla te doen. Iedere dag hebben we even geskyped met de kindjes en dat was wel fijn, zo bleven we contact houden en zagen ze mama en papa ook. We hebben ze gemist, maar de tijd die was samen hadden was echt geweldig. Hier is het zeker voor herhaling vatbaar!