Terug naar overzicht
Gabrielli in Roeselare, Ik denk dat dat "de " winkel is voor trouwschoenen in west vlaanderen.Iets verder in de straat hebben ze ook hun outlet.
Gabrielli in Roeselare, Ik denk dat dat "de " winkel is voor trouwschoenen in west vlaanderen.
Iets verder in de straat hebben ze ook hun outlet.
Al eens naar de outlet van La Sposa geweest in Beveren Leie? Ze stoppen met de verkoop van schoenen en staan nu allemaal aan €50 (o.a. schoenen van Linea Raffaelli die normaal meer dan €200 kosten!). Je moet wel nog geluk hebben dat je maat er bij zit. Het is vrije ingang :-)Succes!Valerie
ik heb nog nieuwe parelmoer witte pumps van Tamaris te koop.je kan mij altijd contacteren.groetjes
Welke maat heb je? Ik heb nog mijn trouwschoenen, door omstandigheden nooit gedragen. Was 175 euro wil ze gerust verkopen voor 90 euro.
Tessq en Eva, kunnen jullie foto's doorsturen aub? Mijn emailadres is veerlevhb@hotmail.comThanks
hoi Veerle heb je de foto's ontvangen? groetjes
HeySorry vergeten reageren door de drukte. Ik heb een tijdje geleden trouwdansschoenen gevonde in gabrielli roeselare. Toch bedankt!!
Tkomt dichterbij nu é! we hebben zelfde datum! Ik heb daar ook mijn schoenen gekocht. Nu nog beetje inlopen.
Inderdaad dezelfde datum! Zijn jullie er ongeveer klaar voor? Hier lopen de voorbereidingen stilaan op z'n einde, oef! :-)
Ja, alles klaar. Morgen brengen we al het materiaal naar de zaal. Vrijdag doen we dan de bloemen.