Terug naar overzicht
Hey Pieter, Alvast gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Als je wil kan ik jullie verder helpen. Zelf ben ik een all-round DJ / discobar dus alle muziekgenres passeren regelmatig de revue. Ik spreek ook altijd met het koppel voor het feest zodat ik de mensen wat leer kennen (en omgekeerd) maar vooral omdat ik me schik naar de wensen van het koppel.Kijk gerust eens op mijn website www.Lable.be of op de facebooksite www.facebook.com/discobar.lable Indien jullie dan willen kan ik een persoonlijke offerte opmaken zodat jullie dan ook meer info hebben. www.lable.be/index.php/contacteer-ons of info@lable.beLimburg is sowieso mijn uitvalsbasis ;-)Succes met de zoektocht en misschien tot later. MvgPascal BleyenDiscobar Lable
Beste Pieter,Ik ben een allround dj en kan aan jullie wensen helemaal voldoen.We hebben een speciaal meubel / dj booth voor bruiloften.Ziet er heel strak uit met plexyglas, silhouettes en rgb led verlichting.Daarnaast hebben nog professionele andere verlichting, en bezitten we ook over de meest gevraagde genres, om van jullie avond iets onvergetelijks te maken.Stuur ons even een pb, dan komen we er met de prijs vast wel uit.
Hey met Tom ik las jullie advertentie en de leeftijd van 20 tot 35j is wat ik meestal draai. Ikzelf heb al in verschillende clubs gedraaid en 2j geleden nog een contest in de Noxx gewonnen.momenteel draai Ik nog volop en ben ook resident dj van de Grotten van Kanne voor de trouwfeesten die daar plaats vinden. Mochten jullie interesse hebben bel of mail me en ik neem zo snel mogelijk contact met jullie op Met vriendelijke groet Tom