Terug naar overzicht
Hoi hoi, Ik heb mijn getuige (mijn zus) een gepersonaliseerde doos met geschenkjes gegeven. Op de doos stond 'I have found my mister, now I need my sister", in de doos zat een fotokader met de tekst 'I can't say I do without you', met nog een plantje, een serveerbord, etc (dingen die mijn zus graag ziet) en nog een klein ballonnetje met sterretjes in en daarin de vraag of ze mijn getuige wou zijn.Voor de getuige van mijn vriend hebben we een doos gegeven met een fles gin waarvan ik het label heb aangepast (hierop stond de vraag om getuige te zijn, stond een persoonlijk tekstje, etc), alsook 2 tonics met ook een eigen label (foto's). Als je ideetjes nodig hebt: pinterest is de bron van inspiratie! :-)Succes!
HeyIk heb de getuigen gevraagd met een muziekdoosje met de boodschap "Wil je mijn getuigen zijn?" Het doosje heb ik nog opgevuld met wat pralientjes. Ik denk toch wel dat ze het leuk vonden, want ze hebben allebei JA gezegd!Het is inderdaad niet gemakkelijk om cadeautjes te vinden voor de getuigen.Via google vond ik alleen maar getuigen van accidenten :)Alvast veel succes en proficiat met je huwelijk.
Hey
Ik heb de getuigen gevraagd met een muziekdoosje met de boodschap "Wil je mijn getuigen zijn?" Het doosje heb ik nog opgevuld met wat pralientjes. Ik denk toch wel dat ze het leuk vonden, want ze hebben allebei JA gezegd!
Het is inderdaad niet gemakkelijk om cadeautjes te vinden voor de getuigen.Via google vond ik alleen maar getuigen van accidenten :)
Alvast veel succes en proficiat met je huwelijk.
ik heb een simpel armbandje gemaakt met kralen met lettertjes op 'wil je mijn getuige zijn' en in ene klein doosje gestopt gevuld met hartjes. Die gaan er sowieso ook uitvallen wanneer het doosje open gaat wat een mooi confetti-effect geeft :-)Daarbij heb ik een mooie stoffen tas met 'Made of Honour' op gedrukt in het goud, om op de grote dag te gebruiken om vanalles in te bergen dat nodig zal zijn
Voor mn schoonzus hebben we een vacature gemaakt. En voor mijn broer bij het dessert een fortunekoekie gemaakt en op briefje wil je mijn getuige zijn;) tenzij je cadeautjes wil geven